vrijdag 19 april 2013

Deze week zag ik ( Anzahl vierundsiebenzig) Duits: nummer 74

Deze week zag ik:

mezelf weer een jaar ouder worden afgelopen weekend 
(maar laten we daar maar geen foto van plaatsen...).
Ik werd deze week blij verrast met leuke post voor m'n verjaardag!


Ik kreeg o.a. leuks van Ambela, de mooie gehaakte dingen! (hoe noem je die rondjes eigenlijk??) Ze zijn fluor roze, maar dit komt natuurlijk weer niet helemaal goed over op foto.
Lieve post met leuks van Susan, zelfgemaakte kaarten, stickers en natuurlijk een engeltje :)
De welbekende mister Fox theedoek kreeg ik zomaar van een oud collega toegestuurd, n.a.v. theedoek verhaal van het textiel museum. Lief!!
En van Gina ook weer leuks. Richard Scarry plaatjes, een iwako (Japanse mini gum in de vorm van een noodles bakje, hoe bedenk je het he?). En het 'negen schijfjes banaan' boek. Een grappig boek met tekst en foto of ja eh negen schijfjes banaan dus die op zoek zijn naar een plekje om te slapen.

En natuurlijk ook nog leuke verjaardagskaartjes, waarvoor dank!

Maar nee ik ben nog niet klaar hoor....
ik won namelijk ook nog iets (op m'n verjaardag!).

Dit moois kreeg ik allemaal van toertjes en pateekes



Het tasje heeft ze zelf gemaakt! Super mooi stofje en printje met gestippelde binnenkant en een mooi naam labeltje eraan. En 'Toertjes en Pateekes' zou 'Toertjes en Pateekes' niet zijn als ze dat tasje ook niet eens prop en prop vol zal vullen met leuks. Mooie stof, zakjes met knoopjes, kaartjes, labels, poppetjes, magneten en tape.
Awel ik ben hier zeer content mee op z'n Bels dan he!



Kijk ook wat andere deze week zagen! Ga naar de 'deze week zag ik' pagina links boven.
Hier kun je ook je eigen linkje plaatsen als je mee wilt doen.

33 opmerkingen:

  1. GEFELICIFLAPSTAART nog, ik wist het niet!
    Heerlijke dingen heb je gekregen en dat ritstasje, superrrrrrrrrrrr!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke spulletjes zie ik daar allemaal op de foto staan! Geweldig toch? En dat tasje.....hoe fijn is dat als je dat kan maken. Veel plezier met je mooie spulletjes hoor! Fijn weekend, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spullen allemaal!! Zo is het heel prettig verjaren :)
    Vooral je gewonnen pakketje, wat een feestje!!
    En nog een late dikke proficiat!x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super verwenweek dus en dat mag als je weer een jaartje ouder bent geworden hihihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkige verjaardag nog! Je werd nogal verwend. Maar dat mag hè, als je jarig bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!!! heerlijk die verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, wat een kadoos! ennne onderzetters zijn het. echt. ook al zijn ze daar helemaal niet geschikt voor. maar je kan er ook oorbellen van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je bent goed verwend, zo hoort het ook! Erg leuke give-away heb je gewonnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig al die leuke post! Al een feestje opzich :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nog van harte gefeliciteerd !
    en wat een super leuke spulletjes heb je gekregen :-)
    helemaal leuk !

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verwennerij-ik zie ik zie iets gaafs: die vos-theedoek. Daar wil ik wel mee afdrogen. Geniet van alle mooie presentjes en je nieuwe levensjaar-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke dingen heb je allemaal gekregen enne feliessss

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, gefeliciteerd nog! Had ik even gemist... Leuke spulletjes heb je gekregen. Genieten! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik snap dat gij daar zeer content mee bent! Hartstikke plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook jij valt in de prijzen met je verjaardag! Plezant hé! Zomaar leuke cadeautjes krijgen met de post, daar wordt een mens blij van :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd!! echt een verwennerij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk he je laten verwennen!
    Kan je nu lekker nagenieten... fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele fijn extra verjaardagscadeau van Juffa Toertjes! Die theedoek is inderdaad leuk gevonden :-) En ik heb het nu op mijn kalender gezet hoor, dat ik het niet nog eens over het hoofd zie, hoewel, je verjaardag is vanaf nu gelinkt met mijn blogverjaardag dusssss :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Poeh poeh, jij bent flink verwend! Alsnog een hele fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh wat ben jij heerlijk verwend. Nog gefeliciteerd!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. areoh peipedrepeih even in z'n achteruit omdat het een verlate felicitatie is ;) En jeetje wat een gruwelijke verwennerijen!!!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd nog!!
    En wat een leuks!!
    Fijn weekend, groetjes Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wat veel mooie spulletjes!! Om fijn van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je bent terecht verwend!
    Nu fijn genieten....
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een hoop fijne cadeautjes. Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw goed verwend zeg! Die Mister Fox Theedoek is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Amai, wa bende gij verwend!
    Nog van harte proficiat trouwens.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke cadeautjes ;)
    Oja... Tip voor vlgd jaar, gewoon zorgen dat je van iemand een parkietje krijgt! Kan manlief niks van zeggen want t was een cadeau !! Hihi
    Zo is dat bij mij ook gegaan...

    Fijne dag vandaag !! X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fijn dat je d'r blij mee bent!
    :)
    En wat heb je leuke spulletjes gekregen van Ambela en Suzan
    Nog een verlate ' gelukkige verjaardag!'...maar daarom niet minder gemeend!!!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hee Merula,
    Ik was eigenlijk aan het wachten op een berichtje van jou over hoe het op de feelgood markt was geweest.
    Maar daar heb je het vast nog te druk voor of heb je nog geen zin in gehad om over te bloggen of om een andere reden, maar dat maakt allemaal niet uit. En dus schrijf ik even hier een berichtje.
    Maar ik was stiekem wel nieuwsgierig hoe het er was geweest.
    Ik heb nog een poging gedaan om er naar toe te komen.
    Het is voor mij maar 5 minuten fietsen en ik heb een poging gedaan om er heen te gaan, maar halverwege ben ik weer omgedraaid want ik was helaas nog niet fit genoeg.
    Dus nu hoop ik stiekem dat je de volgende keer weer op de markt zal staan en dat ik dan wel langs kan komen. hihi
    Fijne dag
    Groetjes Linsey

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Late proficiat met je verjaardag en je kreeg erg leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey lieverd ik lig weer achter qua blogs bijlezen dus doe een paar nu op de vroege zondagmorgen (m'n dochter is op weg naar schiphol en als moeders wordt je toch vroeg wakker en is je kind toch het eerste waar je aan denkt ook al is ze al twintig ;), we zullen elkaar een heel aantal weken niet zien omdat ze terugkomt als wij net vertrokken zijn...dat vind ze maar helemaal niks ;)), maar okay ik kwam even wat met je delen en zie hier nu je leuke verjaardagspost waar ik een bijdrage aan heb mogen leveren :p en een geweldig leuke gewonnen give away :).

    Dit kom ik met je delen, wellicht zit er eentje bij je in de buurt... Knuff!


    Prijsmepper Filialen


    Plaats Adres Postcode
    WORMERVEER Zaanweg 121 1521DS
    HEERLEN Promenade 38 6411 JK
    ROERMOND Kruisherenstraat 3a 6041 HK
    DEN HAAG Leyweg 970 2545 GW
    VLISSINGEN Aagje Dekenstraat 16 4381 RZ
    ENSCHEDE Boulevard 1945 335 7511AD
    MEPPEL Swaenenborgh 5 7941 BD
    ASSEN t Forum 16-20 9401 EE
    NIEUWEGEIN Passage 110 - 114 3431 LR
    HAARLEM Amsterdamstraat 54 2032 PS
    VALKENSWAARD Handwerkstraat 19 5554 HP
    BERGEN OP ZOOM Piusplein 10 - 16 4621 EM
    LELYSTAD Stadhuisstraat 115 8232 VG
    ALKMAAR Noorderkade 130 1823 CJ
    VAALS Kerkstraat 2c 6291 AC
    GRONINGEN Verlengde Hereweg 115 9721 AJ
    LEIDEN Vijf Meiplein 176-178 2321 BT

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)