donderdag 25 april 2013

Deze week zag ik... (número setenta e cinco) nummer 75 in het Portugees



Deze week zag ik: ingewikkelde dingen, lastige vragen en vervelende bezigheden......

Zoals: waarom is de overbuurvrouw nu niet thuis? Ik wil graag mijn pakketje met m'n nieuwe bestelde schoenen bij haar ophalen die bij haar zijn afgeleverd. Ik zie zelfs de doos in de gang staan! Maar ze is gewoon al de hele avond niet thuis! grumbl......

Enne problemen met een wisselende server van m'n merulala.nl. Ik kon geen mail meer ontvangen of versturen. Iets met SMTP adressen en uitgaande dingen. Geavanceerde instellingen en wachtwoorden. Oef..... Totaal geen kaas van gegeten natuurlijk (maar na wat heen en weer gevraag geloof ik dat het toch gelukt is).

Constructies i.v.m. kind ophalen, werken, veel werken, etenstijd!, boodschappen, was ophangen en voorlezen en ook nog even haren wassen..... En oja een verlate brief over een feestelijk Koningsontbijt en bijpassende kleding regelen.


Maar gelukkig deze week ook: gezellige dingen, leuke vragen en fijne bezigheden!

Zoals: gezellige en leuke mensen die afgelopen zondag op de feel good market langs kwamen! Het was weer een geslaagde markt. En jeetje wat een boel zon. Whiehoe!! (daardoor eigenlijk geen goede foto's kunnen maken, zonder enorme schaduwpartijen en overbelichte toestanden.....)


Benieuwd wat andere deze week hebben gezien? Klik hier


19 opmerkingen:

  1. Ja zeg ! Buurvrouwen moeten gewoon thuis zijn haha! Je hebt het druk.... ik lees het al, wel leuke drukte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha! ik had ook mail problemen, kreeg ook nieuwe schoenen (was gelukkig zelf thuis)en heb ook mijn haar gewassen. Het koningsontbijt (op school) daar mag ik niet bij zijn en ik heb ook niet op de markt gestaan want je weet het, dat durf ik niet. Blij dat jou markt geslaagd was, wens je een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto illustreert goed de ingewikkelde constructies.
    Druk weekje dus.
    Bevallen de schoenen?
    Fijn dat de markt weer zo geslaagd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat moet verboden worden dat buurvrouwen weg gaan als ze een pakje in ontvangst voor je nemen. Ik moet vandaag verplicht wachten van 9 - 18 uur op het bezorgen van een bed. Zul je zien dat ze bij mij om 18.05 uur langskomen hahaha. Heb je daar ook buurvrouwen voor die dat in ontvangst willen nemen (en betalen?) Hoop dat je schoenen goed zitten en leuk zijn! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, die schoenen, wat erg he... vooral omdat je ze zo kon zien staan! Heb je ze inmiddels?
    Leuk dat je weer zo genoten hebt van de markt, veel verkocht ook?
    30 april weer?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat vervelende gedoe ook altijd :-)
    wel herkenbaar hoor !!
    en het was lekker toeven buiten dat dan weer wel.
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Druk druk druk meis! Hoop wel dat je buurvrouw inmiddels thuisgekomen is hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh pittig weekje dan! Zeg, wat ik me afvroeg. Heb jij zo'n talenknobbel of haal je die getallen elke keer door een vertaalmachine? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die torens zijn heel mooi hoor maar ik zou eigenlijk ook wel een foto van die schoenen willen zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een week! heb je inmiddels je schoenen wel in huis?Ik ben er wel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gedoe joh! Ik gebruik nog gewoon mijn prive mail adres en dat is blijkbaar ook wel handig :P?! Gelukkig dat er ook fijne dingen waren, je gaat toch hopelijk niet klagen over de zon he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De zon hadden we vandaag wel nodig gehad. Koningsspelen in de regen, brrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je ondertussen je schoenen? En computers die niet doen wat je wilt, grrr.
    Ik wens je een goede week toe

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, die schoenen... hopelijk heb je ze inmiddels in huis? Mooi dat je ondanks alles toch oog blijft houden voor de gezellige en fijne dingen.
    Ik doe overigens ook weer eens mee met DWZI, linkje ga ik nu plaatsen...

    groetjes, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben nu wel nieuwsgierig naar die begeerde schoenen ;) Fijn weekend!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha ha! Ik hoop dat je nu wel de schoenen in huis hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hihi ja dat lijkt mij ook heeel erg vervelend ,je kunt de doos zien maar je kunt er niet bij,en zijn ze mooi die schoenen?

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Krijgen we nog een foto te zien van die schoenen? Ik word nu wel erg nieuwsgierig.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)