donderdag 2 mei 2013

3x3 'magnolia'

een 3x3tje. 
Een projectje wat ik ruim een jaar geleden bedacht. 3x3 dus 9 dagen achter elkaar hetzelfde 'iets' fotograferen. Ja daar was het weer eens tijd voor! ehm ehm jaaaa die super mooie Magnolia bomen die je overal zo prachtig ziet bloeien.
Dus hier is tie:


mooi zijn die he? Ik had natuurlijk een aantal locaties achter de hand voor als ik er misschien een dag geen tegen zou komen, maar dit was niet nodig! De ene nog mooier en groter dan de ander. Wit, roze en paarse gezien (de paarse trouwens niet op foto gezet zie ik nu).  mooi mooi. Helaas geen foto van eigen tuin ivm geen Magnolia...De middelste is bij het tuincentrum, oef 275 euro voor een grote magnoliaboom.... Op de middelste onder zie je een gedeelte van de kleedjes markt met Koninginnedag.

De voorgaande 3x3 foto's kun je zien in de 3x3 paginabalk bovenaan.


16 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ook p r a c h t i g! Alleen zo jammer dat ze zo kort bloeien. Ga ik nu even kijken naar je andere 3x3 foto's. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij mag je hier gerust 12 x 12 van doen, de mooiste boom (nu toch) die er is! En het ruikt ook zoooo lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de magnoliaboom altijd net een sprookje zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi-mooi-mooi. Zo jammer dat die bloeiende knallers zo kort bloeien-mooie week nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi ! Ik heb er ook eentje in m'n tuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn meter heeft er 2 in haar tuin staan, zo'n mooie bomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi! Wat leuk dat je weer een 3x3 doet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm die mooie bloesem kunnen we geen genoeg van krijgen!! Leuk dat je oude rubriek weer terug is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja prachtig die magnolia's, schoenen ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar ben ik dan eindelijk weer....een beetje mosterd na de maaltijd maar ik wil je nog even vanharte feliciteren met je verjaardag! Gelukkig was het dus toch nog onverwacht een gezellige dag geworden.
    Leuk dat je winkeltje zo lekker loopt daar mag je zeker erg trots op zijn.
    Die magnolia bomen oooo daar geniet ik ook altijd zo van! Wij hadden een andere variatie de donker paarse nigra maar helaas is die jaren geleden een keer omgewaaid.
    Prachtig je collage!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi, al die magnolia's en bloesembomen!
    Mooi dat je ze gekiekt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wij hebben er ook eentje in de tuin, nou ja hij is in de groei in een cementbak. Stekje gekocht bij de Aldi of zo voor een paar euries en ik hoop hem natuurlijk te kunnen gaan planten in ons nieuwe oude pakhuis to be als ik de lotto win...mmm want andere hebben we een probleem whahhaa waar laat ik zo'n boom?? Hebben al een seringenboom en struik in de tuin én een appelboom en een andere struik én twee 'wiemelen' struiken (een of ander besje, tig of wat aan een stokje ;)). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)