donderdag 23 mei 2013

van ruilen komt.....

Van ruilen komt helemaal geen huilen!
Mirjam van mim's tasjes stelde voor om wat maaksels te ruilen. Ja hoor goed plan! Mim maakt echt super gave stempels (en nog veel meer hoor!). Ik had bij haar al de stempel van het lego poppetje gezien. En zoals jullie misschien al weten vind ik lego gewoon heel leuk! Het lijkt me leuk om de stempel te gebruiken voor de verjaardagstraktatie van Siem ofzo. Ik mocht van Mim ook nog een andere stempel bedenken die ze dan voor me zou maken. Oei oei ehm ehm.... Ik had ooit een keer een stempel met een hoofdje en tekst ballonnetje gezien en dat leek me wel leuk/handig. Dan kun je in dat tekstballonnetje nog iets schrijven. Mim kreeg er verder de vrije hand in en maakte dus deze gave stempels voor mij! Ik ben er super blij mee. En jeetje wat knap gemaakt met al die kleine details enzo!


Mim is ook wel een lego-fan en wilde graag ruilen voor wat van deze lego wasco krijtjes. En een setje gele lego bloemtjes-oorknopjes gingen ook haar kant in!


Hihi en nu kan ik gewoon op de labeltjes een lego poppetje stempelen ipv knippen & plakken ;)

Thanx Mim.
Van ruilen komt geen huilen!

En oja deze wil ook nog even met jullie delen.  Nu we toch bezig zijn met ruilen :)
Misschien vind je het leuk om mee te doen met de goodie ruil envelop van Pipo wagen aan zee.
Kijk hier even over hoe en wat enzo.


En niet ruilen maar alleen krijgen is soms ook leuk!
kun je een bijenhotel winnen met haar give away. 
Hoe cool is dat!? en zeker zeer hot!





24 opmerkingen:

  1. Leuk en inderdaad wat kan ze goed stempels maken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie wat een gave stempels! Enne morgen gaat je engelenviooltje op reis ;)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zeg die stempels!! Mooie ruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha-die Mirjam oftewel Mimpie is zo gaaf met haar stempels. Ze maakt ook zulke mooie portret-stempels! En echt een schat-zondag zie ik haar weer samen met Pady-Fieve. Gaaf zo'n ruil-huilen zal er niet gedaan worden. Mooie week nog-xxx-Sil PS. Hele leuke knopjes-labels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW wat een geweldige ruil zeg ! Mim zo goed met stempels en jij zo goed met je lego spulletjes. Ik vind het super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt die stempels en wat staat die stempel superleuk bij je spulletjes! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, gave spulletjes geruild! Jullie maken allebei geweldige dingen, dus kan nooit mis natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoonweg DE PERFECTE stempels voor jou :-) Fijn geruild!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige ruilsels. Maar wat heeft dat poppetje op de labeltjes nou tussen z'n benen zitten? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind dat jongetje met tekstballon heel leuk! Goede ruil inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Mooie dingen allemaal... Die waskrijtjes hee! Top vormpje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heeeeeerlijke ruil meis!!!!!
    Kon niet missen hè 2 van die creatieve kanjers bij elkaar!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow die stempels die MiM voor je heeft gemaakt zijn leuheuk! Dat lego popje is nog wel voor een 'leek' als ik te doen ;), maar dat mannetje met tekstballon is superknap hoor. Die details zijn echt mega moeilijk, maar MiM bezit dan ook over eindeloos geduld en kan heel goed priegelwerk verzetten.
    Maar jij bent ook heerlijk losgegaan met wasco krijtjes en die bloemetjes oorbel knopjes zijn ook wel heel cute. Het is dan ik altijd grote exemplaren draag anders zou ik me ookbij je melden hihihi. Dikke knuffels vanuit Rome, hebben vandaag een rust dagje na dagen vroeg op zijn en de poten onder ons lijf lopen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een gave ruil! Die stempel met tekstballon is enig!! Mim maakt zo'n mooie stempels, he?
    Wat lief dat je reclame voor me maakt! Doe gerust mee hoor, ook al heb je een eigen hotelletje. Maken we er toch een hotelketen van :-)?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige stempels zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo'n leuke stempels, 'kwijl, kwijl, kwijl' ;-)
    En doe jij ook mee met de goodie bag, ikke ook! Spannend ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw leuk!!!
    Enne ik doe mee met pipowagen aan zee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die stempels zijn super! maar dat kan je wel aan MiM overlaten! maar jouw lego krijtjes zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oepsie, dat ging iets te snel, wilde nog zeggen, wie zou nou niet met jouw was krijtjes willen swappen...
      Liefs,
      Kimmie

      Verwijderen
  19. een goede ruil!! Ik wil ook wel een bijenhotel winnen:-)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)