donderdag 6 juni 2013

Bybarbera stempel

Ik schreef er al eerder iets over, de bybarbera stempels. 
Hier zijn ze:


Een tijdje geleden vroeg Barbera of ik het misschien leuk vond om haar zelf gemaakte stempels in mijn winkeltje te verkopen. 
Ja wel hoor ik heb nog wel een plankje vrij!
De stempels zijn gesneden uit dat roze stempelspul en geplakt op een plakje boom. Ik vind ze er mooi uitzien en ze passen ook wel bij de rest van mijn eh eh "collectie".
Wat vinden jullie ervan? Bestellen kan dan dus hier: www.merulala.nl

*pling plong* tot zover de reclame boodschappen ;)

Ik ben sowieso vandaag wel in de reclame sferen hoor. Ik ben bezig met de facebook site van m'n werk op te zetten. 
(iemand nog suggesties hoe je mensen hun tandartspraktijk kan laten like-en?). 
(ja best lastig he. je liked toch sneller een leuk webwinkeltje)
Tussen het computeren ook wel lekker buiten in het zonnetje geweest hoor. Maar ook weer niet teveel want voor je het weet heb ik ineens weer van die pigmentvlekken op m'n voorhoofd! Ja mensen, een hele tijd geleden toen de zon ook een dagje scheen, kreeg ik die ineens. Nog nooit last van gehad en nu dus opeens wel. Gelukkig valt het plukje van m'n pony, (voor de Belse lezers froufrou :) die weer aan het groeien is, er een beetje overheen. En tja en ach aan de andere kant..... Gebeuren dat soort dingen als je 18 bent gepasseerd.... Ik vond het leuk om veel van jullie van de week te zien met de mirror monday van Roos. Sommige had ik al wel vaker op foto gezien en sommige zelfs in het echt (jawel). En wat is het fijn te zien dat "we" gewoon allemaal normale mensen zijn, toch? Geen super foto-modellen en geen 50+mannen die zich voordoen als een vrouw van begin 30 met kleine kindjes. (ja dat zou zomaar kunnen hoor!)

En tot slot nog even iets heel anders. Ik heb nog even zitten denken over een bruggetje van het ene onderwerp naar het andere, maar die kon ik niet zo snel bedenken!
Ik kreeg weer leuke post. 
Deze keer van ietsiepietsiekitschie (hoeveel punten met scrabble is dat eigenlijk? ;)
En omdat er zo'n fijn zonnetje vandaag was heb ik het gewonnen schilderijtje, de gave oude foto's en de bloemenbroche (die je op foto niet zo goed ziet) even buiten in het zonnetje tussen de bloemen gezet!


Dank je wel! Ik ben er heel blij mee.

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk die stempels en wat aardig van je dat ze een plekje krijgen in je winkeltje. Wat betreft het liken op facebook: op factuurpapier, afspraakkaartjes en in de wachtkamer: Laatste nieuwtjes ontvangen? Like us on facebook. Bij 50 likers bv iets leuks weggeven op het gebied van mondverzorging (of uit jouw shop uiteraard is weer goede reclame voor jou :-)). Kleurplaten aan kinderen uitdelen na bezoek en laten uploaden op facebook. Iedere maand de mooiste tekening uitkiezen en klein prijsje tegenover stellen. Watbeen leuke spulletjes heb je van Ellen gekregen! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha hoe jij schrijft...pling plong..reclame...maar wel errug leuke hoor!
    Mooi dat die stempeltjes op boomstamschijfjes vast gemaakt zijn.
    Je bent ook weer lekker verwend maar je facebook opdracht is echt wel moeilijk inderdaad!
    Who likes the dentist? brrrr ik heb er geen hekel aan hoor maar ik weet wel waar ik liever naar kijk op internet hihi.
    Mooi je foto in je vorige post!
    Alvast een fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, tja maar eh misschien heb ik die foto wel ergens van internet af geplukt van een leuke vrouw van begin dertig met een babietje op de arm ;) Maar ja getsie je hebt daar wel een punt...

    Succes met de facebooklikes voor je tandartsenpraktijk! Pascale heeft zo te lezen wel goede tips.

    Zo en nu ga ik weer even lekker over mijn dikke bierbuik oh nee lieve babybolletje aaien ;)

    Zonnige groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de stempels zien er zeker mooi uit ,'kga zo even een kijkje nemen in jou shop
    en tja de tandarts liken????? heeeeeeeel tevreden clienten ?
    groetjes en geniet van de heerlijke zon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pling plong ze zijn leuk...
    Enne.... voor wat het waard is, gelukkig ban ik ook niet perfect en ben ik de 30 al bijna 16 jaar gepasseerd en it feels great !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk als de bel gaat en je krijgt weer onverwachts al die lieve cadeautjes! Geniet ervan!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lees ik hier graag mee ;-) ook met reclame!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je samenwerkt met Barbara en de stempels in jouw winkeltje opneemt!
    Tja Facebook... heb de pagina voor ons bedrijf ook mee opgezet. Wij verloten vaker kaartjes om mensen te lokken. En gewoon regelmatig wat posten. Misschien tips over hoe je je gebit schoon kunt houden of wist je datjes.... pff.. lastig, is niet bepaald een erg luchtig onderwerp tandartsen, haha!
    Leuk de post van ietsiepietsie. Geniet van het zonnetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk de stempels en leuk de samenwerking, blogland is een mooi land! en ja helaas ik heb ook vlekken op mijn toet als ik in de zon heb gezeten. Dan ben ik opeens een dikke man van 50 met ook nog vlekken op mijn gezicht, verstop me lekker achter mijn alterego. ben jij niet stiekum ook jaloers op dat huis van Barbera? die vloer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind mijn tandarts best leuk, heb gelukkig ook bijna nooit een gaatje gelukkig.
    En wat een handige facebooktips van 'Indruk', kan ik ook weer wat van leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo daar is ik ook weer eens op bezoek, leuke post kreeg je zie ik (had je mijn mailtje nog gekregen als dank voor de jouwe ? :D). En nog meer leuks in je winkeltje is natuurlijk ook altijd goed ;). Uhm je tandarts liken...ik geloof dat ik dat niet snel zou doen, maar meer omdat ik vind dat niet iedereen teveel over me hoeft te weten, haar persoonlijk als facebook vriendjes hebben is weer een ander verhaal:p. Niet dat ik dat heb, maar zou zomaar kunnen wanthet is altijd gezellig bij mijn tandarts....volgende week mogen we weer...alleen vind ik het altijd zo moeilijk praten met mijn mond wijd open hihihi. Knuff ennuh succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn te lezen dat het goed is aangekomen.
    ietsiepietsiekitschie als het al 1 woord is is wel leuk met galgje :-)

    supermodellen ? hihi behalve ik dan natuurlijk.
    mijn naam is Ellen Petrie -> ga maar eens googelen !

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hebben hebben schreeuwen die handgemaakte stempels naar me:-).
    ik doe echt bijna niks qua promotie op mijn facebook:-S, niet zo best, hahaha

    fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe je mensen een tandartsen praktijk kunt laten liken... Euh... Door de vaste 'klanten' (hoe heet dat bij een tandarts haha) er in ieder geval van op de hoogte te stellen. Bordje op de balie, op visitekaartjes, in eventuele mailings, briefpapier etc. Misschien een leuke actie er bij bedenken? Dat ze een supersonische tandenborstel kunnen winnen ofzo als ze jullie pagina liken. En ze vooral ook het nut van de pagina duidelijk maken. (nieuwtjes, gewijzigde openingstijden etc.) En vooral: up to date houden!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)