donderdag 13 juni 2013

deze week zag ik (zenbakia hirurogeita zortzi) Baskisch voor nummer 78

Deze week zag ik: 


 de inhoud van mijn 2 letterbakken even naar buiten verhuizen voor een ont-stof-sessie......
Welk dingetje vinden jullie het leukste? En waarschijnlijk zien jullie ook wel bekende dingen!


Deze week zag ik is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Vind je het leuk om mee te doen en je linkje te delen? Hoera! Dat kan nog ook en is zelfs heel simpel. Klik op de 'deze week zag ik' paginabalk linksboven en het wijst voor zich :)



32 opmerkingen:

  1. Aaaaah zo tof! Ik ben jaloers op je hoeveelheid letterbakken, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm twijfel tussen het fisher price hondje of het houten soldaatje!
    Succes met het ontstoffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow zo een letterbak wil ik ook haha! Wat is het leukste.... tjee.....
    mijn blik viel wel gelijk op het blote-billen poppetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow,letterbakken! mijn vader maakte ze vroeger voor zo´n beetje elke kamer in huis, jeugdcentiment. Dochter heeft ´m gevraagd er één voor haar te maken, niet voor meuk maar voor nagellak! 52 potjes. Jou rommel vind ik veel leuker,de poedels met stip op nr.1, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat is een hele hoop om te ontstoffen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, onstoffen levert mooie plaatjes op. Ik vind natuurlijk alle groen dingetjes het mooist, vooral het slangetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een klus zo'n letterbak schoonmaken he! Ik vind ook alles leuk: vooral dat vosje links boven en dat schattige hondje met donut en natuurlijk het haantje uit Portugal!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uhhhh...... het geheel is gewoon leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk zoekplaatje! Wat heb je dat toch keurig zo neergelegd...;-)
    Enne... ja, ik vind toch alles bij elkaar het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh leuk! Ja, dat is dan toch de yen die ik er tussen zie liggen, ♥ japan...

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo VEEL leuks te zien!! Het blauwe konijntje links boven viel me meteen op... :D Kom via via op je blog en ben je gaan volgen! Leuk blog heb je! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi! Het vossenkopje links boven vind ik errug leuk... en het houten rood-witte-poppetje komt me errug bekend voor! Wat een leuks zo allemaal bij elkaar gespaard zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een klus: dat afstoffen en het in en uitpakken. Maar eer van je werk: ik zie mijn vosje links-leuk idee dat "ik" bij jou in de huiskamer sta. Het leukst vind ik witte plastic poedel en popje. Mooi weekend alvast-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk kijkplaatje. Ik vind dat bruinige uitltje linksboven mooi en dat blauwe konijntje linksboven is erg schattig. Mooi neergelegd, wel leuk voor een poster ook vind ik. Plakken op een dun stukje mdf en dan boven de behandelstoel aan het plafond vastmaken. Zijn al die patienten in de behandelstoel lekker afgeleid tijdens een wortelkanaalbehandeling :-). Voor je het weet hangen ze bij alle tandartspraktijken. Ik zeg......doe er wat mee :-)! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat veel te zien! Dat "vogelfluitje" doet me aan vroeger denken, volgens mij had ik er ook zo een. Maar ik vind vooral het geheel superieur en kleurig, lekkere gekke combinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Autocorrect maakte er superieur van maar ik bedoelde gewoon SUPERLEUK

      Verwijderen
  16. wat een leuk foto van de letterbak inhoud! Ik vind het heel mooi zo neergelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke verzameling! Het mooiste, tsja... het opvallendst zijn voor mij de milkshake- en hamburgergummetjes. Die moet ik zelf ook nog ergens in een doos hebben liggen. ;-)

    Groetjes, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Prachtig!
    Het houten girafje en NIJNTJE :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik dacht wat een hoop spulletjes, maar snapte het toen ik je letterbakken zag. Leuk!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. eigenlijk vind ik ze allemaal leuk! Ik bel dol op onnodige kleine leuke prulleria:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gezellig en kleurrijk die kleine frutsels bij elkaar!
    Leuk zoekplaatje! Het vogelfluitje en het fisher price hondje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heeey girl!!!
    Ik heb mijn goodie bag binnen!!!! en ik heb een super leuke goodie van jou mogen ontvangen! ik ben er super blij mee, dank je wel!!! de poppetjes hangen al vrolijk aan mijn sleutels!!! ik hoop dat jij ook snel je goodies binnen krijgt!
    Fijn weekend, en nogmaals bedankt!!!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. haha en zo ben je dus heel lang bezig met ontstoffen als je eerst alles zo leuk gaat neer leggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schatten, en wat mooi uitgestald ;-) ik vind je vogelfluitje leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het blauwe konijntje linksboven...de beker met tandenborstel...het softijs en nog veel meer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja het fisher prize hondje en het houten rode brits manneke...

      Verwijderen
  26. tof tof tof!!! maar dat schoonmaken he... ik ken dat ;)
    ik doe dat maar eens per jaar en dat ziet er de rest van het jaar beste proper uit hoor...
    jaja, luie madam ben ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hihi zo is het net een zoekplaatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Serieus, ik maar op zoek naar kleine frummeldingetjes om dat Silly spul eindelijk eens te proberen en jij hebt gewoon een hele schatkist vol, moet toch eens wat beter zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk hé die letterbakken, wij hebben er thuis nog staan echt uit de drukkerij van mijn grootouders

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)