maandag 17 juni 2013

goodiebag-time!

Jeej, ik kreeg hem zaterdag ook binnen hoor! De goodiebag georganiseerd door pipo wagen aan zee.
Super leuk om hier aan mee te hebben gedaan. Je moest zelf 5 goodies maken (en postzegels) opsturen naar Claudia. Zij verzamelde alles en verdeelde het onder de deelnemers. Helemaal opgeleukt en super mooi ingepakt. Inderdaad een echt feestje om te mogen ontvangen. Ik had me zaterdagmiddag ook eventjes boven in de badkamer verstopt zodat niemand me lastig kon tijdens het open maken en uitpakken.
Kijken jullie even mee wat ik allemaal kreeg?




En dat is best wel een feestje toch!?
De oorbellen en ronde magneetjes van zonneprinsesjemaakt.
De kaarten en het zwart/witte patroon is het snailmail magazine van Anke Panke
Het rondje rechts onder met dat caleidoscoop effect is eigenlijk een spiegeltje (maar ik kijk natuurlijk liever naar de achterkant want die is veel mooier ;). Zelfgemaakt door Kimmie
Het gehaakte sleutelhanger uiltje is van Fie haakt
Een lief schattige vlaggetjes slinger van eigenwijzz
De ik denk aan je kaart en het handgemaakt rondje (en alle verdere inpakwerkzaamheden) door pipowagenaanzee

Aan iedereen super dankjewel!!!!

24 opmerkingen:

  1. Wat spannend om zo'n pakketje binnen te krijgen! Het ziet er zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke dingetjes kreeg je én verstuurde je. Ik zag het filmpje van Kimmie, hihihi helemaal superrrr. Geniet nog maar lekker na en ook van de reacties die iets van jou kregen. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeey girl!!!
    Jaa wat een feestje he!!! en wat leuk dat je blij bent met mijn spiegeltje! Ik ben ook blij met jou poppetjes hoor! ze hangen al vrolijk aan mijn sleutels... tot groot genoegen van mijn jongste zoontje, die vind ze ook helemaal geweldig.. Jij ook bedankt! en nogmaals sorry dat ik je naam zo raar uitsprak...
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww wat een heerlijk pakket zo ... das toch een feesie om te krijgen!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het slingertje heb je van mij (Eigenwijzz) gekregen (niet de magneetjes en oorbellen). Ik heb van jou grappige hangertjes gekregen, heel erg bedankt voor de goodie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En de oorbelletjes en magneetjes komen van mij :) Ik heb nog steeds niks gekregen... hopelijk ligt er vanavond wat op de deurmat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een feestje zeg in de brievenbus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook zo fijn verrast! Schrijf er zo een stukje over. Jouw Pakketje ziet er ook tof uit! dank je, als ik het bij jou niet gezien had, had ik niet mee gedaan. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dat was leuk he!!!!
    Jij ook al prachtige dingen gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke spulletjes! hahaha dat je je toch moest opsluiten in de badkamer. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, jij je ook al verstopt in de badkamer om grijpgrage handjes te ontwijken!! Want niks is zo leuk als post uitpakken in je eentje. Toch! geen pottenkijkers, haha. Leuke goodies!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goodies goodies goodies!
    Fijn begin van de week zo:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey, leuk dat mijn uiltje in je pakketje zat, veel plezier ermee!
    Ik wacht nog altijd ongeduldig bij de brievenbus, blijkbaar is de Belgische post niet zo vlug, jammergenoeg, Grrrrrrrrrrrrrr!
    Groetjes SoFie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice!! Heerlijk al die leuke spulletjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om al die blije blogsters zo te "zien"
    Geweldig hoor!
    De organisatie was best een hoop werk, veel tijd en eigenbijdrage in gestopt maar door jullie reactie ben ik zo blij! Het was het allemaal waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey! ik ontving vandaag mijn goodiebag met daarin jouw leuke goodie. Superschattige popjes! Mercikes, ben er heel erg blij mee. Denk dat ik er sleutelhangertjes van ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)