dinsdag 13 augustus 2013

allemaal leuks :)

Even een van alles wat berichtje! 
Ten eerste wil ik even laten zien wat ik bij de give away van kimmie heb gewonnen. Tadaaaaa:


Een heel pakket met allemaal gezellige snailmail dingetjes, papiertjes, stickers, envelopjes, labels, houten frame dingetjes, bloemetjes en touwtjes. En natuurlijk niet te vergeten, de strijkkralen slinger! Ik voel me bijna jarig op deze manier :) Thanx Kimmie helemaal leuk & lief van je.

Ik had jullie ook nog niet de Mr fox theedoek laten zien.....


huh? theedoek? Ja je kent deze toch wel van mibo? Je koopt (of krijgt deze voor je verjaardag van oud collegaatje :) als theedoek. En kan hem vervolgens uitknippen en in elkaar naaien.


De theedoek mocht mee op vakantie en daar op het terras van ons vakantie huisje zette ik de schaar erin. (slik) Thuis kwam het er iedere keer niet van. Maar tijdens de vakantie, avondzonnetje, eindelijk de rust om gewoon iets met de hand in elkaar te naaien, wijntje erbij. Niet slecht toch? Ik vulde hem met allemaal kleine kiezelsteentjes die we vonden tijdens de vakantie. Nee niet lekker zacht, maar zo wel als extra vakantie herinnering! Ik vind het altijd leuk om stenen mee te nemen van vakantie. Net zoals tijdens de boomhut vakantie van vorig jaar. 

En helaas we moeten het weer doen met de herinneringen aan.... 
De vakantie is weer voorbij!


tot ziens vakantie, tot de volgende keer!

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van de theedoek en dan vakantiekiezeltjes erin.
    En wat een heerlijk pakket heb je ontvangen zeg woooooooow
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakket zeg !!
    Bijna zonde hè om in de theedoek te knippen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar de vakantieherinneringen blijven ! Leuk zo'n theedoek zeg. Zonde om mee af te drogen. Dan maar vullen met kiezeltjes (doet me denken aan een sprookje... hmmm)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne pretpost. En dat vosje is superrrrrrgaaf.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om te horen dat je blij bent met je pakketje! he maar die theedoek, wat een leukerd zeg! Jammer dat de vakantie weer voorbij is he, ik heb hier nog een week, maar toch heel stiekem vind ik het niet erg om weer even lekker naar het "normale" leven terug te gaan..
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig pakket meis!

    Leuk die theedoek, die geen theedoek meer is hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om het vosje te vullen met stenen van je vakantie! Oh en het pakketje van Kimmie, zoveel leuks bij elkaar!! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk die Mr. Fox! En die steentjes erin, zo slim gevonden! Je hebt me op een idee gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah, wat een fijn snailmailpakketje! En helemaal een tof idee om het vosje te vullen met kiezeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja ook bij jullie de vakantie al weer voorbij, maar zo te lezen hadden jullie een heerlijke vakantie.
    Leuk idee die kiezels.
    Zo heb ik nog schelpen in mijn jaszak zitten van de vakantie voelde ik vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my god what een pakket, zekers weten dat je daar lekker mee kan losgaan ;).
    En wat leuk die theedoek uhm nou ja dat vosje :p hebbe jij goed gedaan om die te vullen met kiezelsteentjes, leuk powerkussentje uhm nou ja niet om mee te knuffelen hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk wat heb je een super pakket gewonnen bij Kimmie en wat een gaaf slingertje van strijkkralen die moet ik onthouden!
    Ja, slik knippen in de mooi doek zou ik ook hebben in eerste instantie maar het resultaat mag er zijn toch, inclusief mooie herinnering!
    Gave foto van jullie schaduwen en wat hebben we geboft met het vakantie weer he!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wozes jij bent echt goed verwend, wat een pakket!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Good for you, al dat leuks. Alleen jammer dat de vakantie voorbij is...gaat zo snel. Origineel vosje heb je daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super fijn pakket is dat! Ik ga alleen al van de foto watertanden haha :) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)