vrijdag 9 augustus 2013

deze week zag ik número dois oitenta (da's Portugees voor nummer 82)

Deze week zag ik:


vakantiefoto's inplakken!
(en nee het waren er niet zoveel dat ik al die tubes lijm nodig had hoor. Het was meer iets van half aangebroken dingen in kastjes en laadjes enzo..... ahum)


Ook zag ik deze week heel veel reacties op het vorige berichtje. Dank iedereen hiervoor!! Lief :)
Maar ik ben geen boos en gefrustreerd mens hier achter mijn computertje hoor. Ik wilde alleen even aangeven dat ik het jammer vind dat iemand niet reageert op mail en berichtjes met een verzoekje om de naam van de maker erbij te zetten. That's all :)


*even een aanvulling op dit berichtje van vanmorgen*
Jawel zojuist kreeg ik een mailtje van iemand van Hand made Charlotte! De mail was in de junk terecht gekomen, schijnt wel vaker te gebeuren. Ze hebben nu mijn linkje erbij gezet.
Tof maar eh... die van Janina, elke dag zaterdag moet er ook bij staan. Het is haar foto.
Ahum dus heb ik ze toen net toch nog een keertje terug gemaild of ze beide linkjes erbij willen zetten (en dat ze me annoying mogen vinden ;)


'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week.
Klik op de paginabalk links boven om te zien wie er nog meer mee doen.


15 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Had ook helemaal niet de indruk dat je boos achter je pc zou zitten:)
    Gaat meer om het principe, als je iemand een berichtje stuurt dan verwacht je toch een antwoord.
    Fijn weekeinde!
    groetjes
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto zo!!!!!

    Enne niks van een boze Merula hoor. Was gewoon niet netjes hoe ze het hebben aangepakt!!!! Altijd fijn dan toch om even lekker te kunnen spuien ... lucht op toch!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) soms moet je je toch even kunnen uiten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha zoveel lege tubes lijm, herkenbaar! Ik plak de foto's ook nog gewoon in. Goed dat je het zegt, ik moet ze nog bestelen bij kruidvat!!
    Nog over je steentjes.... wat rot dat die de hele wereld over gaan zonder dat jouw naam erbij staat. Daar zou ik ook van balen! Maar wel een hele eer dat ze zo vaak worden bekeken en gepind, super!! Opsteker voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelijk had je hoor! Plakze! (Leuk dat jij nog foto's plakt ipv digitaal)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed zo, eerst alle restjes opmaken ;-) En dan ga ik nu je andere bericht eens lezen, heel even tijd voor blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je toch een reactie hebt gekregen en je link bij de stenen staat!
    En de foto van de foto-inplak-tubes is heel mooi! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo dat was een verhaal over de stenen maar ik zou het er ook niet bij laten zitten hoor!
    Erg leuk als mensen wel bij de echte maakster terecht waren gekomen jou dus!
    Gelukkig heb je inmiddels wat gehoord.
    Oooo en echt geweldig die foto's van jullie ezeltjes vakantie...hoe gaaf is dat!
    Vooral die ene foto waar Siem het ezeltje knuffelt echt fantastisch!
    Wat zullen jullie genoten hebben van de natuur, elkaar en het ezeltje,
    Helaas is de vakantie maandag weer voorbij, weer levrn met de klok snik snik.
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het allemaal is opgelost, je stenen zijn ook keileuk! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jo je had had helemaal gelijk, wel fijn dat er is
    is gereageerd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lees net pas je hele epistel, je hebt groot gelijk! Fijn dat het is opgelost!
    Enne, wil je mijn foto's ook inplakken? Ik moet er nog zooooooooooo veeeeeeeeel..........

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahah, ook lekker met de hand plakken... Ik moet er ook nog veel doen... Wel weer leuk om te doen, komen er weer zo veel gevoelens en herinneringen naar boven...
    Wat fijn dat je eindelijk een berichtje heb gekregen! Fijn dat het nu is opgelost, enne laten ze jou maar lekker annoying vinden, je komt gewoon voor je eigen recht op!
    Ben blij dat je je pakje leuk vind meid! Geniet er maar lekker van!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey lieverd ik loop effe achter maar heb even bij gelezen. Wat fijn dat het nu goed is opgelost en de juiste link eronder staat.
    Ik merk tegenwoordig wel vaker dat ik geen mail meer krijg van alle reacties die op mijn blogposts komen. Vroeger kreeg ik elke reactie (ook mijn antwoorden erop) in mijn mailbox, tegenwoordig krijg ik er maar een paar. Nu check ik natuurlijk wel de nieuwste berichtjes maar als iemand dus op een oudere blogpost reageert zie ik dat helemaal niet meer en dan vind ik toch wel grrrr.
    Ik ga je lekker laten, ga er weer vandoor, dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik keek net eens op de site van hen en ik zie staan by merulala. Knap dat je dat voor mekaar hebt gekregen, én terecht ook!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)