vrijdag 2 augustus 2013

deze week zag ik Numéro quatre-vingts-un (da's Frans voor nummer 81)

Deze week zag ik:
alle foto's van onze ezeltrektocht vakantieweek!
Ik zal er jullie ook een paar showen :)








We waren in Duitsland net over de grens van Nederland. We waren 8 dagen weg en overnachten in 3 verschillende bed & breakfast. (bijna) iedere dag maakte we een flinke wandeling in de mooie omgeving of op weg naar de volgende locatie. Heel de dag lekker buiten in de natuur met z'n drietjes eh... viertjes bedoel ik! Het ezeltje wandelde gezellig met ons mee en droeg onze bagage en Siem kon ook even op z'n rug zitten als hij een beetje moe was. 
Echt wel een geinig ding om te doen zo'n ezeltjes vakantie!
Het was gelukkig niet zo warm geweest als in Nederland vorige week (en vandaag)

Benieuwd wat andere 'deze week zag ik' deelnemers deze week gezien hebben?
Klik hier


(heb ik trouwens nog veel gemist in blogland?????)
fijn weekend iedereen!

24 opmerkingen:

  1. Hej merula,
    Er staat een stukje over vakantie met ezels in Daphne's Diary! Heb je dat gezien of zal ik het voor je scannen? Leuke foto's!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt geweldig! Die laatste foto is echt lief....!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat is dat leuk zo'n vakantie. De liefde tussen zoon en ezel ook, helemaal super ! Heb je zo'n ezeltje dan de hele week bij je ? ik bedoel moet je die dan ook constant verzorgen ? Nu nog een pipo wagen :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O dit ziet er zo gezellig uit! Wat lijkt mij dit een leuke vakantie! en wat fijn dat Siem af en toe even uit kon rusten op de rug van het lieve ezeltje. De laatste foto is zo lief! Het wordt een mooi vakantie-fotoboekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet dat er gezellig uit en wat schattig die liefde tussen het ezeltje en je zoontje. Die had hem vast graag mee naar huis genomen! Een pipowagen erbij had hetplaatje compleet gemaakt. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee voor een vakantie! je foto's zijn prachtig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super zijn ezels wij hebben er ook 2 en zou ze niet meer kunnen missen XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er super leuk uit!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's, sympathieke ezel, toffe zoon.

    En a propos, 81= quatre-vingts-un. :)
    (sorry, ik geef les en kan het niet laten zelfs niet tijdens de zomervakantie)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat leuk zeg en wat ziet dat B&B stekkie er leuk uit waar jij lekker buiten zit te genieten,bovendien vind ik dit een geweldig leuk idee,zeker met een kind in de leeftijd van jullie zoontje...moet je nou zijn koppie eens zien stralen?!?!?en dan die laatste foto...zoooo lief!smelt,smelt....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk initiatief, zo'n ezelvakantie! Ziet er tof uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh-wat een coole vakantie-lijkt me dit. Ik hou van ezeltjes-heb zelf een ezel-rij-diploma: HA! Echt he-ooit in Turkije behaald-voor wat het waard is. Ziet er heerlijk relaxed uit-fijne thuiskomst weer-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schattig! Ziet eruit als een heel relaxte en romantische vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf zo'n vakantie, deze momenten worden prachtige herinneringen! :-)
    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zag er even fijn uit als ik me het voorstelde. Superleuk zo, wij hebben wel een paar ezeltjes meer nodig denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik dacht dat ezeltjes zulke dwarse wezens waren, maar dit ziet er zeer aandoenlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat gaaf!!! En wat een lieve foto van Siem...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey girl!

    Wat een onwijs leuke vakantie hebben jullie gedaan zeg! leuke foto's, en wat een knappert die zoon van je!

    Je vraagt of je nog iets gemist heb in blog-land... nou je hebt 1 van mijn give away's gewonnen!!!

    En ik ben nu de enveloppen aan het schrijven, dus als je me je adres even mailt, dan kan die van jou ook op de bus!

    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh klikte nog effe op het totaal overzicht en zag Siem en het ezeltje dus moest nog effe komen spieken ;). Smeltt:). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)