vrijdag 27 september 2013

deze week zag ik: de laatse

Deze week zag ik: de laatste keer het 'dwzi' linkje hier!


Vanaf vandaag 'deze week zag ik' iedere vrijdag te vinden bij 
Liene wilde graag het stokje van mij overnemen om dit initiatief te laten bestaan. Thanx hiervoor! Dus hupsakee met z'n alle daar naar toe voor het plaatsen van je linkje van je eigen blik op de week.
Ik heb het ruim anderhalf jaar lang met veel plezier gedaan. Ik merkte ook dat het m'n eigen creativiteit stimuleerde. Zo ook weer net dat ik zat te bedenken wat ik nu voor laatste foto kon plaatsen bij dit berichtje. Weet je wat ik gooi m'n eigen hoofd onder de scanner met allerlei lensjes en mechanische frutjes. Zo zag ik m'n hoofd van binnen deze week zeg maar :)
Ik zal niet iedere week meer een 'dwzi-je' plaatsen maar wel zo af en toe hoor.



Liene it's all yours!

25 opmerkingen:

  1. Whahahaha! Wat een geweldige foto!
    De perfecte afsluiter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, spannend plaatje, dat smaakt naar meer. Misschien onder een andere naam dan DWZI?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaja, je hoofd op de scanner geeft de meest fascinerende plaatjes op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superidee! ;-) Mooi dat je initiatief wordt overgenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, inderdaad een geweldige foto! En jij bedankt voor het hosten van 'dwzi"! Ik vind het een hele eer dat ik je stokje mag overnemen. Dankjewel. Een fijn weekend voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een foto! Inderdaad... een hele mooie afsluiter! Heb genoten van al je dwzi- tjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeejj!! Wat een gave foto!!! Leuk met al die lensjes etc!
    Fijn weekend!!!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha is dit met een gewone scanner gedaan? Had eigenlijk ook wel een foto willen zien van hoe je deze plaat gemaakt hebt. Vind hem echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja, helemaal artistiek; wat een leuk idee!!
    Fijn weekend, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldige foto!
    Bedankt voor alles wat je voor dwzi gedaan hebt.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow die foto is te gek, die moet aan de muur! Dankjewel voor de leuke watzagikjes .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zeg heel Nederland met zijn hoofd onder de scanner na deze geweldige foto! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dit is dus wat een kriebelbeestje ziet als 'ie onder de microscoop ligt! Vraag ik me af wat jij met al die lenzen doet Merula?????

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een keigave foto/scan!!! Echt heel leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Owwwwwwwww die foto ......... echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige SF foto, heel leuk gedaan en bedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die foto hahaha, hij is gaaf.
    Pechniek, nee toch, je man moet nog leren waarderen dat dit pure kunst is, wat jij en Siem deden. ;)
    Tof dat je iets te freubelen hebt gevonden voor zoonlief. Een ware mama geeft niet op.
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha hoe verzin je het toch elke keer weer? Zalige foto, leuke inhoud van je hoofd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Whahaha jij bent echt te grappig!!!!
    Stik er bijna in hier :-)
    Vooral als ik de make of bedenk hoe je dat hebt gedaan en de lol die je waarschijnlijk om je zelf had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihi...we gaan volgen...even uitdokteren hoe ik het in werking ga zetten!!!
    Leuk, leuk ,leuk...

    Fijn weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)