vrijdag 20 september 2013

Deze week zag ik nummer 85

Deze week zag ik:


mooie woorden tijdens het wachten tot de boten voorbij zijn...
Ja tuurlijk is het op de foto helemaal niet goed te lezen kom ik nu achter! Dus ik citeer:

Hier kabbelt het water van nu naar later
De open brug is een pas op de plaats aan de stroom
Een stilte kruist er je droom

Nou da's best mooi he? 's Morgens eventjes een poetisch momentje op weg naar werk.


Deze week zag ik is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. 
Roos en maandag daandag zijn hier ooit mee begonnen om dit te organiseren. Daarna heb ik het anderhalf jaar lang gedaan. 85 deze week zag ik-jes. Maar ben nu eerlijk gezegd ook een beetje erop uitgekeken, ik zie ook niet meer zoveel iedere week :)En merk dat ik het vaak vergeet.

Is er iemand die het leuk vind om het DWZI stokje over te nemen?

Het is niet zo ingewikkeld hoor! Iedere vrijdag of donderdagavond plaats je een mister linky op je eigen blog waar iedereen zijn linkje kan plaatsen. (hier hoef je geen computer nerd voor te zijn hoor, erg makkelijk)
Vind je dit leuk stuur dan even een mailtje!
merula at home punt nl


20 opmerkingen:

  1. wat een mooie tekst, een fijne verrassing tijdens het wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedicht!

    Enne...DWZI vind ik erg leuk, maar ik merk dat ik het ook vaak vergeet, of het komt niet uit.... Waardeer het wel dat jij het steeds hebt "georganiseerd" hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tekst idd, enne ik vergat het de laatste tijd zelf ook, vandaag eigenlijk ook en heb daarom nu snel nog een 2de blogje de lucht ingegooid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ga je ermee stoppen ... Zo nu en dan produceer ik er nog eentje, maar de frequentie mag wel wat omhoog. Ik wil het stokje best wel vangen, ik zou het zonde vinden als het niet wordt voortgezet ... Fijn weekend voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. .... Merula, dus als er zich geen gegadigden aanbieden dan wil ik het wel van je overnemen .... ;-) Zou een goede stok achter de deur voor mij zijn ...

      Verwijderen
  5. Zulke teksten maken de wereld toch een stukje mooier. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooi stukje poëzie dat je zo 's ochtends mee krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig gedicht. Vergeet je acuut je eventuele haast! Mag van mij ook wel zoiets op de spoorbomen! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die woorden zijn mooier dan de woorden die je meestal om je heen hoort wanneer de brug open staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk bedacht die woorden op de brug, leuke foto ook!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeey girl!
    Wat leuk dat ze zo'n leuke tekst op de onderkant van de brug hebben gezet zeg! zouden meer bruggen moeten hebben...
    Ik ga nog even verder op je blog kijken, ben weer veel te lang niet geweest...
    Fijn weekend alvast!
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet alleen het water,
    maar ook ik,
    kabbel van nu
    naar later,

    maar dan heel erg kabbelend....

    (mijn lessen voor volgende week voorbereiden,
    lukt slechts met mondjesmaat,
    ik zou liever aan het weekend beginnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig!! Weet jij van wie dit gedicht is?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne tekst! Mijn woede smelt - vanwege de open brug - weg. Zou het ook daarvoor zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige tekst!
    Zo is wachten voor de brug helemaal niet erg!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)