donderdag 12 september 2013

merulala goes maritiem

Yeah op zondag 22 september ben ook ik te vinden met al mijn 'merulala maaksels' op de markt van maritiem 's-hertogenbosch. Dit is het grootste maritiem-historisch binnenvaarts evenement van Nederland (zozo dat was een mond vol!) Het is eens in de 2 jaar. Drie dagen lang vol met feestelijkheden voor ieder wat wils.
Ik zag het pasgeleden op het blog van studio zakka voorbij komen. Zij staat er ook met een kraampje met leuke maaksels. Nu is Den Bosch niet zo ver van Tilburg maar ik had er nog niets over gehoord eigenlijk dat hele gemaritiem. Maar het ziet er leuk uit op de site en er was ook nog een plekje vrij voor mij :) Hoera!


Speciaal voor deze gelegenheid beschilderde ik deze week deze stenen met wat kapiteintjes. Een soort van souvenier-achtig iets.
En zo deed ik vanmorgen een klein vreugde dansje toen ik dit shirtje tegen kwam in de kringloop!


Hoe grappig en toevallig is dat!?!? Een blauw gestreept shirtje met een rood hartje erop geborduurd. Hetzelfde shirtje als de geschilderde kapiteintjes. Ik weet dus ook al wat ik aan doe zondag 22 september bij Maritiem 's-Hertogenbosch!

Komen jullie trouwens allemaal gezellig langs dan?



38 opmerkingen:

  1. Oh wow dat is dan weer super toevallig dat je dat shirtje in de kringloop tegen kwam. Dan moet het zo zijn en zit het helemaal goed met je maritieme aktie!
    Maarreh strooi voor de zekerheid wat suiker voor je kraam, ik hoorde onlangs dat dat veel bezoekers trekt ;). Hopelijk zitten daar ook genoeg kopers bij, want die steentjes van je zijn toch weer helemaal het einde!
    Lieverd ik hoop dat je lekker veel verkoopt en gewoon een geweldig weekend hebt. Heel veel plezier alvast! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, wat grappig dat shirt dat kan haast geen toeval zijn....het heeft zo moeten zijn dat jij daar gaat staan in Den Bosch!
    Erg mooi die beschilderde kapiteintjes op de stenen!
    Veel plezier in Den Bosch!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh-ik hou van het maritiem-thema. Helemaal gaaf die stenen: dat wordt een hit!!! En dat shirtje-helemaal leuk daarbij-good luck-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh die steentjes zijn toch weer helemaal super de puper.
    Waarom sta je niet in Zaandam, ook water hier hoor. Voor mij toch even te ver 's-Hertogenboschhhhhh. Je shirtje is top voor de gelegenheid (en ook daarna)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk zeg! en wat voor een verf gebruik je op de steentjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Merula, wat zijn ze weer geweldig! Heerlijke stoere zeebonken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat mooi gemaakt man! Hartstikke leuk!
    Dat je maar veel mag verkopen; succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, heel mooi in beeld gebracht ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aye aye sailor, tot de 22ste ;)

    xxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kom niet langs maar vind het PRACHTIG!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben enblijf verliefd op je STENEN !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Merula, wat heb je nu weer voor iets schattigs gemaakt? Kei-leuk (haha flauw) die zijn zo verkocht, wedden? Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje mina watkun jij fantastisch tekenen/schilderen zeg!!! Ik hoop dat er een run is op je kraampje, en dat shirtje kan toch geen toeval zijn?? Die lag gewoon te wachten op jou. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeumig, mooi zeg!! Prachtig gemaakt!!
    Heel veel plezier en verkoopfun as zondag!!
    Enne ik pas nog achter de naaimachine hoor! Machine op randje tafel en de stoel wat lager ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Keicool!! Ik hoop en wou dat ik kon komen, je lekker komen aanmoedigen met je mooie shirtje aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha dat is een goeie vondst!!
    Wat leuk joh!!
    Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super die kapiteintjes! Wij hebben (Rotterdam) vorige week de wereld haven dagen gehad, en Vlissingen de sail wat een waterpret allemaal! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Owwww die stenen .... en je shirt .... dat gaat giga leuk worden!!!!!!

    Ik zou wel willen komen ... maar weet zeker dat ik dan lig te slapen (nee niet van luiigheid maar nachtdiensten hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke mannen zeg, die zeebonken! Veel succes en plezier natuurlijk op de Maritiem!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, dat kan geen toeval zijn!!! Gaaf zeg!
    Ik ga kijken of het me lukt om langs te komen, Den Bosch is goed te doen.
    Ik wil jou en Rosalie graag eens ontmoeten :-)
    Fijn weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kapiteintjes :D
    Veel succes zondag... ga eens even kijken of mijn mannen hier zin hebben in een maritiem zondagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij kunt echt supergoed illustreren, echt schattig dat kapiteintje!
    Deze pareltjes vliegen vast weer over de toonbank/kraam!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk gedaan weer! En natuurlijk kon je dat shirtje niet laten liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig leuke stenen! Supertoffe gedaan! Veel plezier komend weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk die stoere zeebonken! Ik had heel die streepjes brigade wel graag eens in levende lijve gezien, maar het zal mij niet lukken. Veel plezier op Maritiem!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Och wat leuk! En wat een gezelligheid! Het is jammer dat ik niet uit de buurt kom.

    Love, Ant

    P.s. zou je het leuk vinden om mijn blog te spotten?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat geweldig dat je nu juist zo'n bijpassend shirt vond ! Je stenen zijn super. Jammer dat het zo'n eind uit de buurt is...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk weer, succes zondag!!!
    Gelukkig wordt het beter weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alles is toch voorbestemd:-).
    Jouw mannen zien er top uit!! Ik wist niet dat je zo leuk kon tekenen. Misschien zie ik je zondag wel:-). Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OOOOOH, wat zijn die stenen geweldig! Leuke stijl heb je! En goed vormgegeven, het totaal. Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat kan bijna niet waar zijn, zo toevallig! Succes he!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha das geen toeval van het shirtje, dat is het lot! en wat een super leuke steentjes heb je weer gemaakt! morgen is de dag, ik hoop dat je veel mag verkopen! En dat je een super gezellige dag krijgt!
    liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. En... hoe is het gegaan vandaag? Volgens mij had je er prachtig weer bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh, jij kan echt goed en leuk tekenen. Mooi! Heb je zin in een experiment? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh oh, wat ben ik op zoek naar dergelijke hebbedingetjes. Maar ik zie, het is bijna twee jaar geleden. Toch waag ik de gok. Heb je nog zo'n leuke kapiteinssteen te koop? En zo ja, wat vraag je ervoor? Het is voor in een nautische letterbak, die ik voor mijn vader aan het maken ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anoniem, wat grappig :) Ik heb idd nog wel zo'n steentje voor je hoor. Mail me maar even: info at merulala punt nl

      Verwijderen

ik ben dol op reacties!
:)