maandag 23 september 2013

the day after Maritiem

Zo the day after Maritiem s'-Hertogenbosch 2013.
Ik had wel een erg raar kraampje hoor!


helemaal krom :)

Het was een gezellige dag gister maar toch niet helemaal de juiste doelgroep voor mij. Er waren wel erg veel 70-plussers namelijk (begrijpt u mij niet verkeerd ik vind 70-plussers erg leuk hoor!). En het kwam ook pas in de middag een beetje op gang. Het voorspelde zonnetje bleef ook een beetje achterwegen, dus jas en sjaaltje waren geen overbodige luxe. 
Maar gelukkig toch nog wel aardig verkocht en kunnen mee lallen met iets van een klein cafe aan de haven en andere zeemansliederen. Hoezee. Ook leuk om mede blogster studio zakka in levende lijven tegen te komen!

Vandaag alle spulletjes weer opgeruimd en lekker een beetje aangerommeld thuis.
En potverdikkie vandaag schijnt de zon!


21 opmerkingen:

  1. jammer dat het eigenlijk een klein beetje tegenviel, maar je moet maar zo denken dat je nu weer wat ervaring heb opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kraampje mag dan krom zijn, je hebt het wel heel leuk en overzichtelijk ingericht!
    Jammer dat het wat tegen viel. Als het maar gezellig was! En leuk, dat je weer een blogster live hebt ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kraampje super leuk! Die kromming lijkt mij wel prettig staan, kan je alles goed in de gaten houden... Jammer dat het zonnetje er niet was.. Wel fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kraam, daar zou ik wel eens even willen rondsnuffelen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het leek in eerste instantie of se foto vervormd was. Is eens een keer iets anders zo'n krom kraampje. Weer een ervaring rijker! Jammer dat die 70 plussers niet de lol van bv die leuke stenen van je inzagen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is altijd even afwachten, zo'n markt, of het wat is of niet. Heb zelf wel eens op een Ladies Night gestaan... de goody bag is dan zo ongeveer het enige wat de klant interessant vindt... Je hebt in ieder geval nog wat verkocht, dat is toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het wel een geinige kraam zeg....en wat ziet het er gezellig uit

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt genoeg om die rare kraam te vullen zeg! Ziet er leuk uit!
    Nou ja, op naar een andere markt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was in ieder geval wel een mooie ronde kraam...konden ze omheen lopen...
    Is best lastig volgens mij om een markt te kiezen met de juiste doelgroep, heb er pas 2 gedraaid maar vind het erg moeilijk.
    Gelukkig heb je toch nog wat verkocht.
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De 70 plussers zouden dit moeten kopen voor hun kleinkinderen toch, maar wel leuk om zo te zien. Ik zou ook best wel eens op een marktje willen staan, ik heb alleen ervaring met koninginnedag en dat levert ook niks op. Dan moet alles gratis voor niks haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aan het kraampje zal het in elk geval niet gelegen hebben, vrolijk boeltje! En tof dat jullie elkaar ontmoet hebben, had ik ook bij willen zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moest ineens denken aan Fred&Fred met matrozenmutsjes op. Wonen die nog bij jullie of zijn ze inmiddels verhuisd?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig zo een krom kraampje hihihihihi
    Is zeker moeilijk DE JUISTE markt te treffen meis! Ik stond vorig jaar op een rommelmarkt .... helemaal fout omdat men dacht dat ik ook rommelmarktprijzen hanteerde hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt in ieder geval genoeg voorraad voor een volgende keer! Nee, dat is flauw, jammer dat je niet meer hebt verkocht. Misschien zou je een keertje op zo'n speciale handmade markt kunnen staan, daar "begrijpen" de bezoekers je spulletjes beter.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een geweldig leuk "krom" kraampje! Lijkt mij een erg leuke ervaring om zo je eigen geproduceerde "leukigheden" te kunnen verkopen.. maar idd jammer dat de gemiddelde leeftijd niet iets lager was... maar wie weet zet je een geheel nieuwe trend binnen de 70 jarigen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk ziet t eruit juist zo´n kromme kraam. Fijn dat je nog aardig wat kwijt bent geraakt.
    En gelukkig is het zonnetje er vandaag wel. Toch nog genieten nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben ik nou de enige die snapt hoe het zit met de 'kromme' kraam...? ;)
    Je hebt toffe dingen gemaakt. Ik kom eens langs in je shop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het leek mij ook wel vrij duidelijk hoe het zat! Je kunt ze alles wijs maken he ;)

      Verwijderen
  18. Een ervaring rijker-jammer van het weer en de doelgroep. En dommer of slechter wordt je er nooit van-mooi week-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk dat het niet altijd gemakkelijk inschatten is wat de doelgroep gaat zijn op een bepaalde markt, toch fijn dat je wat verkocht hebt Merula! Mijn nicht en nonkel zijn ook begonnen met hun eigen business, en hebben vaak dagen dat ze een hele dag op een markt staan en niets verkopen :( Dus jij hebt 'dikke sjaans' ;-), maar dat verdien je ook hoor! Ik vind al je spulletjes zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een ervaring rijker ;) Je barbapapa stenen zijn hier in elk geval een groot succes bij kleine pollewop. En, zo bleek later, de ring wilde de kleine madam niet omdat ze dacht dat ik dan geen ring meer voor haar zou maken (had ik haar dag voor maritiem beloofd...). Was leuk om je even in t echt te zien en te spreken. En nu ga ik opruimen, want daar was ik nog niet toe gekomen...

    XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)