woensdag 16 oktober 2013

de dames van de scan

Ik ontving nog wat leuke portretjes van de hoofd-onder-de-scanner aktie. Klik voor meer info hier 


de dochter van keetje van keetje van lien (in het echt is ze natuurlijk veel knapper ;)

En CreaThea had de smaak ook goed te pakken en was niet meer te stoppen......




Van ons 't huis kreeg ik deze mooie:




Deze van liefs .hartje. alexandra (ik kan geen hartjes op mn toetsenbord maken.....)


studio zakka was het ook gelukt. Inclusief klein pollewopje!


Bedankt dames voor jullie bijdrage! Ook voor de dames waarbij het na meerdere pogingen niet is gelukt (ivm ingebouwde scanners en krappe plankjes, condens plekken en zeurende partners en andere technische gebreken). Toch bedankt!

En we kunnen best wel wat extra licht gebruiken met dit heerlijke donkere en regenachtige weer.....

24 opmerkingen:

  1. Ken je trouwens deze al:

    http://freshgadgets.nl/een-bladblazer-op-je-gezicht

    Daar doet het me een beetje aan denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, hier spreekt Keetje (mijn nieuwe naam?)
    Leuke foto's, ik zie echt met hoeveel lol ze gemaakt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh hemel ! Ben ik ff blij dat de klep van mijn scanner niet zover open kan dat m'n hoofd er tussen past hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig deze rare gezichten , zo 'n apart idee!
    Leuk dat iedereen O mee heeft gewerkt aan deze post net zoals de brievenbus post van Carolien waar wij samen ook aan mee deden.
    Leuke ideetjes in blogland da's toch genieten!
    Nog genieten van het laatste restje herfstvakantie samen met Siem!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha,ha wat superleuk, morgen ff proberen of het bij ons kan, lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, super leuk weer! Fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha, we komen er niet onderuit. Je creert een wave aan scan portretten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou je zo'n scanner ook meteen als solarium kunnen gebruiken dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zelf heb ik er geen, meer dit nodigt wel heel erg uit om er een te kopen.

    Zeer mooie foto's allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik blijf ze hilarisch vinden, ga het toch ook nog eens even proberen :) Misschien wat voor mijn emo labiele dagen???? Kan dan wel wat hilariteit gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haaaaaai, ben ik weer even, onweert het in Tilburg ook zo?
    Heerlijk dat je met het weer van vandaag nog gezellig herfstvakantie had met Siem.
    Ben je er al achter met de kastanjes ....die op de foto op mijn blog met de puntjes er op zijn de tamme kastanjes die je dus kunt eten. Die bomen staan in onze schooltuin dus dat is ieder jaar rennen bij het buiten spelen wie het eerst die kastanjes te pakken krijgt.
    Fijne vakantie nog!
    Houdoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super foto's! Waanzinnig leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh super leuk, die ga ik ook eens doen! Selfie op de scanner!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt heel erg super gaaf!
    liefs bianca

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)