vrijdag 11 oktober 2013

eervolle vermelding!

'deze week zag ik' is te vinden bij Liene, zomaar een dag!


Even nog een eervolle vermelding voor: schone vrouw. Het was haar gelukt om ook met hoofd onder de scanner te gaan naar aanleiding van mijn verzoekje hier. Ik daagde mensen uit om ook eens een raar plaatje te maken op deze manier.
En zie hier:



Mooi he! :)

Er waren een aantal dames die het technisch niet helemaal voor elkaar kregen. Jammer (en best knap eigenlijk, want zo moeilijk moet het toch niet zijn. Als een papiertje scannen lukt, zou hoofd ook moeten lukken!)



Fijn weekend iedereen!
en misschien zelfs wel fijne herfstvakantie.
x

14 opmerkingen:

  1. whaaaaaaaaaaaaaaaa!! Pas ik wel tussen de scanner en de plank erboven vraag ik me af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ga het nog doen hoor ;-) Fijn weekend ook voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha het levert geweldige plaatjes op! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik stuur je er eentje, heb er net ff met het koppie tussen gezeten waar man-lief nog wel commetaar op had want ik laat vette plekke achter(ik? vet?) tssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whoehahaha, geeft wel bijzondere plaatjes. Ik zal misschien morgen ook een poging wagen als ik het aandurf ;) Technisch vraagje: houd jij je ogen open of dicht onder de scanner?

    Fijn weekend!

    XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! 't is dat ik geen scanner heb... ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voila die scan is naar jou verstuurd :-) ps CreaThea zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voel mezelf nu heel stom. Ik kreeg alleen heel veel haar en een dikke platte neus en een kondens vlek waar mijn mond zou moeten zitten. Ik stond met mijn hoofd tussen de scanner, zonder te ademen (want kondens) en dan op zoek naar mijn laptop met mijn hand naar het scroll vierkantjes waar ik het pijltje precies goed had gezet op 'scannen'. Maar door het zoeken verschoof telkens het pijltje en Jahoor ik moest uitademen. Elke keer net als mijn vinger op scannen stond. Dit was een frustrerende, onmogelijke opdracht voor deze onhandigerd. Ik zou op zijn minst een muis moeten hebben om dit te laten lukken. Ben erg jaloers op alle dames die deze te gekke fotos hebben gemaakt. Ik zou natuurlijk ook hulp kunnen vragen. Mama wil even haar kop scannen jongens drukken jullie op het knopje?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukt! Zie nog wel een paar sterretjes maar dat is eigenlijk best gezellig ;)

    xxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh hilarisch, die hoofden onder de scanner haha! Het is dat ik geen scanner heb anders was ik het gelijk gaan proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaha, ze zijn heel leuk! Vooral met de bril:-).

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)