woensdag 13 november 2013

leuke verrassing!

Pas geleden stuurde ik 3D-geprinte varkens-koekjes-uitsteekvormpjes (pfff wat een woord toch....) naar varkensfan Mirjam van mim's tasjes. Gewoon omdat ze ze heel leuk vond en omdat het gewoon leuk is om iemand iets sturen wat iemand anders leuk vind :)
Maar ja potverdikkie kreeg ik van de week weer allemaal leuks terug gestuurd! Geheel onverwachts en super leuk.
Voor wie Mirjam nog niet kent, ze maakt zelf de meest mooie stempels!! Zo bedacht ze ook om voor mij de Merulala 3D stempel te maken. kijk hoe goed en deze miste ook nog in mijn collectie. Kan ik goed gebruiken om op verpak zakjes te stempelen.
En geen koelkast compleet zonder een 'no pain no gain', Mr. T. magneet in paars baroklijstje. Tja die wil toch iedereen wel :)



 En oja nog even n.a.v. vorig berichtje over m'n missende centimeter :) Morgen zijn m'n nieuwe zooltjes klaar. Ik ben benieuwd of ze doen wat ze moeten doen. Heup is nu nog steeds een beetje vervelend en knie is wel bijna weer okee. Het hardlopen moest ik in ieder geval voorlopig even niet doen. Over een tijdje maar weer kijken. Maar ja dit komt mijn enorme fanatieke en sportieve bevlieging natuurlijk niet ten goede he...... 
Grappig om te lezen dat zoveel lezers ook aan het rennen zijn geslagen (of waren geslagen en ook hebben moeten stoppen....)


17 opmerkingen:

  1. Zulke verrassingen blijven heerlijk en die 3D stempel is ook nog eens super gevonden!
    Ik hoop ook voor je dat het gaat schelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat dat prof zeg zo'n eigen stempel. Super mooi gemaakt. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heeft die MiM een prachtige 3D stempel voor je shopje gemaakt, superrr cool!
    Weet je dat ik trouwens altijd zo vrolijk wordt van je kaartje dat me toe lacht als ik de huisdeur binnen kom...nu gebeurt dat niet zo heel vaak, want ik kom meestal achterom met de fiets...maar vind dat jongetje op die kaart echt een Merula kaart ;).
    En ik werd ook al eens verblijd met zo'n geweldig mooie magneet, niet van Mr.T maar wel eentje die weer perfect bij mij past. Die MiM is ook zo lief hè?! Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heerlijk om te lezen dat er mensen zijn die gewoon iets voor iemand doen... in dit geval een... wat was het woord ook alweer.... varkens-koekjes-uitsteekvormpje.. gewoon omdat iemand dat leuk vind!... en wat is het dan heerlijk als er ook nog iemand anders is die dit zelfde denkt en doet... een stempel.. en nog allerlei anders moois.... prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja allo, die stempel is prachtig, veel geduld zit daarin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die Mim toch.... die weet wat echte verwenpost is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve post stuurden jullie over en weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stempel meis! Wow!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie zijn allebei schatten-en met leuke verrassingen is niets mis. Suc6 met je zooltjes en nog een fine week gewenst-xxx-Zilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa die stempels zijn goed die zei maakt,ik ga er zeker een bij haar bestellen.
    Good luck met de zooltjes, hopelijk kan je snel weer rennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die Mr. T!!!
    Succes met de zooltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe stempel!
    Heerlijk he, van die verrassingspost :D Verwennerij!

    Ach, bevliegingen zat... Eerst maar weer ff wat lekkerder in je vel zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. yihaa, voor post! kadootjes krijgen niet door de schoorsteen maar via de brievenbus - en dan de hele jaar door! Ik krijg alleen belastingpapieren:-(.
    Even niet rennen, lekker wandelen:-0 doe ik nu ook veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leeeeuuuuk is je stempel. Stiekem toch wel leuk weer toch zo'n verassings pakketje in de bus. Hoop dat heup snel hersteld. Toch balen he, van dat lopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een verhaal weer over je hardloop avontuur!
    Ik ben eigenlijk ook zo niet sportief en zou ook nooit gaan hardlopen.
    Moet nu wel met die rug iets doen en heb gekozen voor zwemmen ( niet zweten dus hihi) en wandelen. Toch op passen met je lopen hoor alles met mate, beterschap!
    Leuk die post en zeker gezellig dat je weer iets leuks terug kreeg.
    Altijd een klein feestje zoiets in de brievenbus, wat zijn we heerlijk snel blij te maken he!
    Fijne week nog
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke verassing! Hihi, die magneet, cool!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)