woensdag 4 december 2013

give away tijd

***het weggevertje***



Vorig jaar december opende ik mijn eigen webwinkeltje www.merulala.nl, waar ik al mijn zelfgemaakte eh eh maaksels verkoop. Ik vind het nog steeds lastig om te omschrijven wat ik nu verkoop en maak. Het zou zo handig zijn als je dat in 1 zin kon zeggen ofzo. Het is een van-alles-watje eigenlijk. Nu ik dit zo zit te schrijven zit ik te bedenken dat het misschien wel leuk is als je mee wilt doen met de give away, om me dan een beetje te helpen met het bedenken van zo'n alles omvattende zin. Ik loop zelf een beetje vast bij de handgemaakte hebbedingetjes enzo....

Maar goed we dwalen ook weer een beetje af. Tijd om 1 jaar te vieren met iedereen die het leuk vind. Kopje thee, appeltaart (of pepernoten/chocoladeletter) en keuze uit een nummertje 1, nummertje 2 of nummertje 3. 

Nummer 1 zijn 3 homemade merulala poppetjes in gewenste kleur.
Nummer 2 is een lasercut blaadjes broche.
En nummer 3 zijn 2 3D-geprinte uiltjes 
(ontwerp niet van mij hoor! I wish! linkje

Mee doen kan tot 20 december. Laat een reactie hieronder achter met je voorkeur van nr 1,2, of 3.
Volgen mag, merulala op facebook liken vind ik natuurlijk ook leuk maar is niet verplicht.

Hieperdepiep hoera!

48 opmerkingen:

  1. Bestaat je shop alweer een jaar, wow! Time flies!

    Oh Merula, nu maak je het me zo moeilijk! Ik vind de uiltjes natuurlijk geweldig (duh!) maar word ook heel blij van de blaadjesbroche... Mag ik meedoen voor allebei? Ik kan echt niet kiezen! Ik likete je nog niet op Facebook, maar nu dus wel :)

    Enneh, een allesomvattende zin: Ik kom alleen maar op duffe slagzinnetjes als 'happy handmade'... Aargh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag ;)
    Bij Merulala vindt je op eigenwijze unieke hebbedingen met liefde handgemaakt, van popje tot kapstok met haak....
    En als ik uit je hoge hoed getoverd wordt dan zou ik graag mee willen dingen met nr:1 de popjes,
    deze vind ik zooo leuk hihi

    Succes met de voorpret :)

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh yess jippie een Merulala give away, daar doe ik dolgraag aan mee.
    Sorry lieverd maar als ik ergens niet goed in ben is het slagzinnen verzinnen of wat er dan ook bij komt kijken om iets pakkends te verzinnen.
    Van de week kwam ik nog op een slogan die hier niets mee te maken heeft 'je wordt genaaid waar je bij staat'. Uhm je weet wel waarover dit gaat :p whahhaa.

    Oh ja ik wil natuurlijk dolgraag meedoen met nummertje 1 de Merulala poppetjes. Als het effe kan in verschillende kleuren, maar niks hoeft alles mag en I love roze, rood, oranje. Maar ook geel, paars, groen, blauw...

    Van harte gefeliciflapstaart met het 1 jarig bestaan van je blogwinkel! Yeahh you go girl! Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het al weer een jaar geleden dat je met je webwinkel begon? Wat gaat zo'n jaar snel. Van harte gefeliciteerd en ik doe graag mee met je give away en wel voor de uiltjes (want ik werk voor filosofen en daar horen uiltjes bij).

    Een omschrijving voor je maaksels..lastig hoor.
    Merula's wereldberoemde unieke, gegarandeerd originele, handgemaakte handwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Merula, jij verkoopt Geluksdingen.
    En ik ben gek op je houten blaadjes!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, een jaar alweer winkeldame! Ja, jij verkoopt blij makers!
    Ik doe heel graag mee; vind alles leuk maar kies uiteindelijk je poppetjes toch....
    Hieperdepiep hoela voor de winkel van Merula :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik vind de popjes hartstikke leuk (de rest ook trouwens, maar er dient gekozen te worden). Zo'n alles omvattende zin is altijd erg lastig, maar wat dacht je van: Merulala makes it all!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Olala Merulala....wat een leuke Merulalaatjes!
    Ik word heel blij van de popjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook van mij gefeliciteerd met je eenjarig bestaan hoor!
    Nooit eerder had ik iets gedriedeeprints in mijn handen; de uiltjes opteer ik voor dus!
    Wat je shop betreft:
    Gewoon een leuke zelfgemaakte dingenwinkel.
    Not just another fun homemade stuffshop. Poeh....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hieperdepiep hoera!!! Ik bestelde ooit de popjes bij je (nummer 1) en heb ze nog steeds. Te leuk om weg te geven. Dus ik doe mee voor nog zo'n setje, die ik dan wel aan cadeautjes kan hangen of zo... haha! Veel shopplezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben helemaal wild van nummer 1!!
    Merulala = instant handmade happiness!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De tijd vliegt... dus hou het goed vast... ik ga voor nummer 3....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pascalle Bartlett5 december 2013 om 04:28

    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan! :-) Tromgeroffel! ;-)
    Nummertje 3!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Dat uiltje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jippie een giveaway. Bij deze natuurlijk ook proficiat! Ik ga voor nummer 2, of toch maar nummer 3, nee ik ga voor nummer 2! Fijne 5 december!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. de uiltjes, voor mijn uiltjes-fan-man ;)
    Hieperdepiep nog!!!
    Enne: het blaadje is een aanrader hoor dames :D
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owh, die uiltjes zijn leuk. Ik doe graag mee. En hartelijk gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan!

    Groetjes, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met 1 jaar! Maar wel aub doorgaan he!
    Ik doe graag mee voor nummer 2.
    Fijne sinterklaasavond.
    Groet,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je web winkel verjaardag. Ik doe graag mee voor nummer 1 en dan mooie zonnige gele:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nummertje 1 zie ik wel zitten! Proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt waar, alweer een jaar verder.... gaat snel. nou ik zit hier met een kopje thee en pepernoten. Dus een feestje! Hiep hiep hoera. Ik vind uiltjes altijd leuk.

    allemaal-leuke-lieve-dingetjes - shop

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik kan écht niet kiezen ! mag ik niet kiezen als ik uitgeloot zou worden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk idee zo! Volgens mij is het wel een succes je shopje!
    Ik maak graag een kansje op nummer 3... nummer 1 en 2 heb ik nl al bij je gekocht! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh leuk Merula geeft iets weg uit haar superwijze jarige shop., Nr 1 staan hier al in de kast dus maak ik graag een kans op nr 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte Merula met je "Van-alles-watje-SHOP. Dat er nog vele van alles watjes mogen volgen. Ik heb geen face-book maar zo'n 3D-uiltje lijkt me te gek-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bravokes!!! Ik vind de poppetjes wel héél mooi en waag graag mijn kans! Nog veel plezier met je shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefelicislagroomtaart!! Vrees dat ik niet verder kom dan: fleks spul voor chickies ;););)
    Nummertje 1 vind ik wel vet lauw oftewel daar word ik wel blij van :)

    fijn weekend

    liefs,
    rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Owwww gefeliciteerd meis!!!!!!!!! Dat er nog maar vele succesvolle jaren mogen volgen hoor!!!!!!!!!!!

    Enne nummer 1 .... die vind Moos hier schitterend hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoera! Ik wil hier alleen maar roepen: gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd!!! Geweldig joh, alweer een jaar je shopje!! Veel succes met de volgende jaren. Een alles omvattende zin... waah, dat valt niet mee... gaat in de denktank...
    Nummer 2 heb ik al en draag ik met veel plezier :) Nummer 3 vind ik ook erg leuk!
    Goed weekend verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Merulala! Gefeliciteerd! Een keuze maken uit die drie bis moeilijk... Uhhhh. Nummertje 3. En nog vele jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoeraaaaah voor Merulaaaaaah
    (dat rijmt)

    wat toevalllig: volgende maand bestaat de dachshund ook een jaar
    (ben nu al aan het bedenken hoe we dat ceremonieel kunnen vieren)

    Ik ben een grote kandidaat voor je giveaway
    en helemaal dol op je roze poppetjes.
    Zet mij dus maar in de (zeer popelende) wachtrij voor NUMMER 1
    (what else?)

    Over je allesomvattende naam voor je winkeltje denk ik voorlopig nog na.
    Je hoort hierover later meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd, zo'n jaar vliegt toch ook voorbij he! Ik zou voor de broche gaan en zo'n zinnetje, ik herken dat gevoel, moeilijk, moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd! Vind het erg leuk om mee te doen (de poppetjes zijn echt mijn favoriet) maar inderdaad wat is het lastig om een naam te bedenken.. Blijmakers? Meru-maaksels? Handgemaakte hebbedingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. HIEPERDEPIEP! Wat jij maakt? Nou gewoon! Happy stuff! Ik zeg nr1 leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wow! Gefeliciteerd! Ga vooral lekker door met al je leuke dingen! 1 vind ik het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Yes, ik kan een echte Merula -item winnen:-). Doe mij maar nummer uno!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mowilijk kiezen hoor. Maar ik ga toch voor nr 3. Groetjes mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. 1 Jaar alweer! Gefeliciteerd! Ben helemaal weg van nummer 1. Stond ook op mijn Sinterklaas verlanglijstje maar helaas niet gekregen. Wie weet met Kerst....? Groetjes Bien

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd, 1 jaar wat gaat dat snel. Ga vooral door.
    Ik volg je al een tijd en doe dus ook graag mee voor nr. 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik dacht al "dat kan toch absoluut niet ?". Maar toen zag ik dat het niet één blogjaar was, maar één jaartje je webwinkeltje :)
    Proficiat !
    Ik vind nummer twee toch wel het leukste, dus doe ik graag mee voor dat schattige blaadje.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik doe graag mee voor nummer 1, de poppetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hartelijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag ! Ik doe graag mee voor nummer 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd!!!!

    Duurde even voor ik uberhaupt íets had om hier neer te zetten, want zodra ik 'slagzin' of 'vul aan...' lees blokkeer ik eigenlijk automatisch!

    Maar omdat ik wel heél graag wil meedoen, voor de uiltjes, hier toch wat woordjes achter elkaar geplakt ;)

    Merulala; dingetjes, dangetjes & ander moois
    of blijmakers, vrolijkheden en andere hebbedingen!

    Op naar het volgende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Van harte gefeliciteerd met je 1-jarig shop-bestaan!!!! Super!
    Ik ❤ ❤❤poppetjes! Ik hoop dat er nog vele creatieve jaren met allerlei leuke prullen en hebbedingetjes komen! Succes x Paddy

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ben ik toch nog net op tijd...Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! wat een leuke dingen heb je. Ik doe graag mee voor nummer 3? Die vind ik super. Heb je je eigen 3D printer?
    Ik ga nog even verder neuzen bij je en blijf je zeker volgen.
    Fijne feestdagen vast.
    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ik heb dit gewoon gemist, pfff, loop serieus achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ik ga voor de popkes, mijne heeft een gebroken nek. hangt nu zonder lichaam aan mijn sleutelbos. en ik heb het volgende bedacht : Merula's Meuk. dat is vriendelijk bedoeld.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)