maandag 16 december 2013

nog meer moois :)

en na de mooie uitgedroogde bomen uit vorige post, kwamen deze jongens in de keuken tevoorschijn.....
Oepsie!
(maar ook wel mooi toch?)





Arme arme aardappeltjes......

Maar het is toch altijd wel weer de kunst om in kleine alledaagse dingen moois te zien(nee hoho het is niet zo dat hier de aardappeltjes er altijd zo uitzien he!)
Je maakt er een foto van en daardoor krijgt het weer meer waarde, snap je wat ik bedoel?
We hadden het er ook nog gister over..... 
studio zakka, elke dag zaterdag, miss creatuurtje en ik saampjes in Eindhoven. Gezellig aan de lunch en druk kletsen over van alles. Ik had al deze drie lieverds al eens eerder gezien, maar de andere elkaar nog niet. En dat is natuurlijk toch best een beetje spannend dan. Het blijft zo'n bijzonder ding hoe je mensen via een blog kunt ontmoeten en dat dat dan meteen zo vertrouwd voelt in het echt.
En blogdames zijn natuurlijk allemaal lieverds, dat blijkt keer op keer weer zo te zijn :) (en moet soms even gezegd worden!)


Ik maakte ook nog een kerstig-fijne feestdagen-ding (nog helemaal geen foto's van kerstboom en versiersels hier in huis gedeeld besef ik nu trouwens!). Speciaal voor deze tijd van het jaar gouden Merulala poppetjes en een stempel van een sneeuwtje (dit zijn dan 3 stempels eigenlijk, sneeuwtje, boom en sneeuw).

Mocht je nog mee willen doen aan de 1 jaar merulala webshop give away dan kan dat hier

Gegroet!


19 opmerkingen:

  1. ik vind uitgelopen aardappeltjes er altijd een beetje alien-achtig uitzien ( k heb een rijke fantasie i know) en fantaseer dan ehm de meest vreselijke verhalen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig!
    En mss kan je je patatjes nog planten?
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gezellig zo'n klein blogmeetinkje. Ja blogdames zijn stuk voor stuk schatten, ik kan er van mee spreken, ik heb er een heel aantal ontmoet.
    Ik ga er snel vandoor, wil eigenlijk nog zoveel meer schrijven maar realiseer me dat ik nog naar de supermarkt moet...heb net effe een dutje gedaan ;). Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die meeting! En die aardappels........ik vind ze altijd griezelig als ze er zo uit zien! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooooooooooooo jammer dat ik er niet bij kon zijn :-( , het klinkt alsof ik toch echt wel wat gemist heb. Ik bedenk me trouwens dat ik nog ergens aardappelen heb liggen...maandje ofzo....ga snel kijken of die er ook zo uitzien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerllijk zo een get together meis!!!!

    Ben blij dat ik niet de enige ben met "aardappelplantjes" hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oe gezellig met al die blogmadammen!
    Misschien kun je nog bijzondere stempels maken van die aliens?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet! En die aardappeltjes zien er hier ook vaak zo uit, haha! Ik zal er voortaan met andere ogen naar kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klein aardappelgeluk :) Zo simpel kan t zijn. Je stenen zijn met veel enthousiasme in ontvangst genomen vandaag. Bedankt voor de gezelligheid!!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cool-zulke ontmoetingen. En zo mooi als je door elkaar geïnspireerd wordt-mooie week-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha herkenbare aardappels, ook bij ons liggen ze zo wel eens onder in het aardappelmandje. Maar ze zijn wel heel fotogeniek, leuk!
    En gisteren was een bijzondere en fijne ontmoeting met z'n viertjes :)
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, heb jij die aardappels ook ;)
    Hier ligt ook al weken (nog wel zonder die gekke aanhangels) een hartvormig aardappeltje in de keuken. Blijft bijzonder, dat alles wat buiten (en binnen) groeit.

    Gezellig, om elkaar zo eens in het echie te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou toen ik voor het eerst samen woonde....IEK....ik durfde die aardappels niet eens op te pakken haha! Ja wat leuk en super bijzonder zulke ontmoetingen!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's! Leuk feestdagen ding! En fijn lieve blog contacten! En interessant beroep van je lief | partner | man | vriend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. superleuk, de bloggers ontmoetingen:-). altijd even spannend - klikt het of niet?
    de aardappeltjes niet in je tuin gepoot? dan resurrect ze allemaal weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk inderdaad, hoe die contacten in blogland ontstaan! Aardappels al gepoot?!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van kunstige patatten gesproken :-) Ja, het was weer héééél gezellig hé! Thanks om op me te wachten op het perron met die leuke knul van jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. die aardappels schijnen te groeien als kool ;-)
    (op een gegeven moment moet je ze dan wel gaan voeden natuurlijk..)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)