vrijdag 20 december 2013

uitslag!

video


Dames & dames de winnaars zijn bekend!

Ik vond het grappig om een filmpje te maken van de trekking. Geinig app-je (vintagio) eroverheen en muziekje erbij en klaar :) 
Aanschouw blije ik.....
Ik weet niet of alles even goed te lezen is alleen....

Maar goed iedereen super bedankt voor het meedoen, helemaal leuk! 

9 dames wilden graag de blaadjes broche winnen. En de gelukkige winnaar is Elisse van 'Gebrek aan beter' (En Elisse boft dubbel want heeft al eens eerder gewonnen en wist deze keer niet welk item ze moest kiezen. Toen heb ik haar ingedeeld bij de blaadjes broche omdat hier de minste mensen voor gingen)

21 wilden graag de Merulala poppetjes in huis hebben. En ze gaan naar: 'mw. ekster'.

15 keer wilde iemand een technisch hoogstandje ontvangen (de 3d geprinte uitjes). Deze gaan naar: Kim van 'sterrenstorm'

Dames sturen jullie even je adres naar: info at merulala punt nl

Iedereen nogmaals dank voor het meedoen!
Fijn weekend.


23 opmerkingen:

  1. Hahhaha... gewéldig!! :D
    Met een vleugje Merulala.

    Maar daarnaast, superleuk dat de uiltjes mijn kant op komen! Ga je zo snel een mailtje sturen.
    Warme groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat ben je toch een leuk mens! Geweldig filmpje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, geweldig leuk! Gefeliciteerd aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha een heerlijk filmpje! Super gedaan! Felicitaties voor alle winnaars! En een fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merula, je bent te leuk!
    whoeeei:-)! Het roze poppetje hang ik in mijn boom. Het weekend kan beginnen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He, gemist, ineens is het veel te druk hier met een baan erbij, mooie aardappels ook uit je vorige bericht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammergenoeg kan ik via mijn ipad je filmpje niet bekijken, maar ik ben ook al een winnaar en kreeg zo'n lief gouden poppetje in een flopje (die bijna was opengegaan in de post). Dankjewel lieverd dikke knuffels van Susan en gefeliciteerd aan alle winnaressen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hulde aan het filmpje en de winnaressen-super cool gemaakt. Geniet van een mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn weekend!
    Groetjes aan je baby Jezus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig filmpje! Ik werd er helemaal blij van en had een beetje de neiging om terug te zwaaien! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha supercool filmpje! Gefeliciteerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joepie!! Ik ben echt een bofkont :) Leuk filmpje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie geen filmpje, maarre... gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd winnaars! En voor jou fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk filmpje. Ik denk dat het maken net zoveel plezier gaf als het kijken ernaar.
    Winnaars, gefeliciteerd.
    Groet,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)