vrijdag 24 januari 2014

mooie post & instagram

jeuj mooie post voor mij!

Dit schilderijtje kreeg ik van met hart ziel van sil. Een mooi 2014 bloemetjes schilderij.


En als of het geen toeval mocht zijn, zat ik net dus dit berichtje te typen en hoorde ik de postbode iets in de brievenbus gooien. Wederom zo'n gave envelop in de bus!
 Ditmaal met met een stukje Zilly's homemade fudge. 
(en die is lekker!!!)




Ik zag van de week al op instagram van Sil, hier, dat ze dit aan het maken was. Roze chocolade, nootjes, sprinkel dingen, mjam!
En nou was ik ook toevallig net afgelopen week overstag gegaan met dat hele instagram gebeuren. Liep ik al heel lang te roepen dat ik juist minder met telefoon-ding wil doen en m'n handen al vol heb aan blog, pinterest en facebook. Maar ja ik merk ook wel dat er toch steeds minder geblogd word helaas. Ik heb er zelf ook een beetje last van, de inspiratie ontbreekt soms. Zal ik dan toch? Nou weet je wat even proberen dan dat instagram..... misschien is het wel geinig. Enfin u kunt me nu ook hier vinden....merula_la
:)



27 opmerkingen:

  1. wat een fijne, kleurrijke post! en ja, instagram, ik vind het er wel gezellig , het is een beetje bloggen voor luie mensen; fotootje, opmerkinkje, hashtagje, maar leuk om te doen! Ik ga je iig opzoeken!
    maar ook bij mij komt de klad een beetje in het bloggen...vandaag toch weer een postje....

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een blije post!
    Ik heb sinds kort mijn twitteraccount weer afgestoft, maar of dat het is voor mij weet ik niet.
    Eerlijk gezegd kreeg ik al snel genoeg van die retro filters op de foto's van instagram. Ik wil dan toch graag zien welke echte kleuren er achter zitten.
    Heel misschien ga ik nog overstag voor een FB account, maar het is niet uit natuurlijke interesse :-)

    Veel plezier op de sociale snelweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, zo gaaf en zo duidelijk de handtekening van Sil !
    Ik zit nog niet op instagram... mis ik iets...? Ik ben ook geen fan van retrofilters trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker he die fudge ;) Ik ga Sil eens vragen om een receptje, het smaakt naar meer!
    En fijn hoor dat je om Instagram bent. Het was al gezellig daar, maar nu met jou nog gezelliger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post heb je gekregen! Ik heb je blog net ontdekt, ik ben je gelijk gaan volgen. Volgens mij zijn wij ook nog stadsgenoten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy post van Sil!!!!!

    En ik heb je instant toegevoegd op Instagram hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh heerlijk epost heb je ontvangen en van die rose fudge zou ik heel graag een recept willen hebben,kan ik dat ergens vinden...krijg jou wel gevonden op instagram(en toegevoegd)maar bij Sil lukt me dat niet,als ik haar intik op mijn mobiel geeft hij dat hij niets gevonden kan krijgen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post! En blijf alstublieft bloggen want ik doe niet mee aan al die dingen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou het voorlopig bij het bloggen, ben bang dat als ik op IG ga ik heel vervelend word voor mijn omgeving omdat ik dan de hele dag foto's met mijn telefoon aan het schieten ben en op mijn telefoon zit. Maar je blijft gelukkig ook bloggen he? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat mooie bordje van Sil was voor jou, ja. Leuk!! Het jaar 2014 kan niet meer stuk met zoiets kleurrijks!
    Ja, instagram.... ik moet me er ook eens in verdiepen. Maar vind toch niks boven het bloggen gaan. Lekker tekstje erbij...maar eigenlijk is het allemaal zo leuk. Fijn weekend! (Haha, ik wist wel dat jij het oogjes-plakken ook erg leuk zou vinden, ik vond het echt een Merulala-actie)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi schilderijtje:-). Al een plek gevonden?
    Ik moet denk ook maar aan de IG, iedereen zit erop. Ik voel me buitengesloten ;-).
    Ik heb breaking bad nog niet gezien, ooohhhhhh!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was dat niet Syl haar ontbijtje? ja gezien op Insta.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat en mooi schilderij! Ik vind instagram en echt leuk en vriendelijk plats for inspiratie. Entertainment op de trein! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie cadeautjes,en ja dat instagrammen super, 'k zoek jou ook even

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik volg je nu ook op instagram en ga je ook even op pinterest opzoeken, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joepie je hebt instagram! Ooh het is zo leuk, je zal wel zien! :D geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha, pas maar op instagrammen is ook zeer verslavend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi!! En zekers gezellig dat je nu ook een iggenootje bent ;)

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve post van Sil! En lekker (wat ik zo las op instagram!) :D
    Al een beetje je draai gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank voor de aandacht-LIEF-en het recept van de fudge komt eraan-met beeld-fijne avond-xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. proficiat met het winnen van het bordje bij Sil. het was ook mijn favoriet.

    Voor instagram ontbreekt het me aan tijd, maar ik ga jou toch eens zoeken via je bovenstaande link.
    Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke post...vrolijke kleuren...mooie tegenhanger voor de grijze dagen van nu.
    Instagram is makkelijk en snel, misschien idd voor "luie" bloggers :)
    Succes en zie je op IG ;)
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow weer lekker verwend ben je, lijkt me heerlijk die zelf gemaakte fudge!
    Mijn dochter heeft idd ook instagram voor haar tekeningen en bloggen kost ook veel meer tijd denk ik, ik houd al lang niet meer elk nieuw bericht van iedereen die ik volg bij dat is een dagtaak denk ik haha.
    Toch gezellig om hier weer fff te koekeloeren.
    Alvast een fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey lieverd daar ben ik ook weer eens. Wat kreeg je geweldige post van Sil, oh daar ben ik al lang niet meer op bezoek geweest...toch snel eens tijd maken. Hopelijk blijf je lekker bloggen, ja het is misschien effe wat minder met al die zieken om ons heen, maar blijf het hier bijzonder vinden. Facebooken doe ik wel, maar minimaal. Pinterest daar zit ik volop ideetjes op te doen voor mijn outfits of alles wat ik nog eens wil maken. Twitteren en instagram nee daar doe ik dan maar niet aan mee, heb nog tijd nodig om creatief te zijn hihihi. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)