zaterdag 8 maart 2014

stempel workshop!

Dat was weer een leuk avondje gister! 
Ik had met mim's tasjes afgesproken voor een stempel workshop. Volgens mij kent bijna iedereen haar wel, ze maakt super leuke stempels van gummen (en nog veel meer leuks btw). Ken je haar nog niet even snel kijken dan! kimmie_nl kwam ook en Roos van freubeldingetjes. Zowel Mim als Kimmie kende ik al wel via internet, Roos kende ik nog helemaal niet. Toch wederom ook weer een beetje spannend om mensen in het echt te ontmoeten, kan misschien toch wel heel anders zijn dan via de computer! Maar nee hoor, ook in het echt erg gezellige dames :) Dus druk gekletst en gelachen en ja ook nog stempels gemaakt. 
Ik had dit zelf ook al wel eens eerder gedaan. Maar ik deed het eigenlijk zoals ik dat zelf bedacht had dat het zou moeten. Ging ook wel hoor, maar toch nog wel wat goeie tips gekregen van Mirjam waardoor het net wat mooier en makkelijker gaat allemaal. En het is ook zo fijn om te doen, heerlijk rustgevend klusje. Nou ja rustgevend, als je dat dan rustig thuis doet he. Natuurlijk niet met druk kletsende dames erbij ;)

Dit waren mijn stempels geworden die ik gemaakt had:




En ik werd ook nog verwend met leuke zelfgemaakt cadeautjes! 
Super lief!!!!


Van Roos kreeg ik het mooie gehaakte labello hoesje en het blikje met vergeet-me-nietjes. Van Mim de leuke gehaakte sleutelhanger met het groene poppetje en bloemetjes. En van Kimmie de waxine lichtjes die ze bekleed heeft met fimo klei canes ofzoiets. Ik snap er niets van hoe ze dat voor elkaar krijgt, maar mooi is het zeker!! Dames super bedankt, ben er erg blij mee en vind jullie erg lief!!



18 opmerkingen:

  1. Ik had je stempel al op facebook gezien en vind hem enig geworden! Helemaal vrolijk, past bij jou.
    En dankjewel voor je lieve woorden op mijn blog. * bloos *
    Veel liefs Carolien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die details eruit gutsen vind ik zo lastig, deze is echt super goed gelukt! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zo'n gezellig avondje!! En je stempels zijn leuk :-)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n gezellige ontmoetingen en wat een grappige stempels heb je gemaakt, leuk met je naam erbij!
    Dat moet toch nog een heel gepriegel zijn geweest, knap gemaakt!
    Super de verwen cadeautjes leuke zelf gemaakte dingen , die zijn altijd het mooist om te krijgen vind ik.
    Geniet van een zonnige zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super is dat hè zo'n stempelworkshop van die lieve MiM, ik deed er eens in Maastricht :D samen met haar allerbeste dinnetje. Heb er ook veel van geleerd, realiseer me dat het weer effe geleden is dat ik er eentje maakte.
    Die van jou is heel leuk, echt Merula en denk dat we nu weer meer hiervan ga zien hier hihihi. Dikke knuffels!
    Oh ja heerlijk verwend hier by the way :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een strakke stempel zeg! Ik moest ook maar eens bijscholen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geinige stempel! En wat een leuke kadootjes. Ben ook wel benieuwd hoe die waxinelichthoudertjes versierd zijn, het ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat moet een heerlijke workshop zijn geweest! Met resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve stempels! Dat heb je mooi gedaan :) En fijne dames en lieve pakjes, wat is de blogwereld toch een fijne plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je stempel leuk geworden! Wat een gepruts moet dat zijn geweest.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh zo leuk, de stempels en de kadootjes. Ik voel hier een nieuwe verslaving opkomen ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach jee, je stempel ziet veel te leuk uit! Ik zou met je stempel overal gaan stempelen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, ik heb ook weleens een poging gedaan mijn eigen stempels te maken maar tekenen is niet mijn sterkste punt, ahum..Als jullie nog eens zo'n avondje doen, nodig ik mezelf hierbij uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zal vast heel gezellig geweest zijn! En dan ook nog die lieve cadeaus en mooi gelukte stempels mee naar huis... Avond geslaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OH-ik had je graag ontmoet in levende lijve. Dus graag voor herhaling vatbaar zo'n workshop-en die stempel is gewoon zo Merula-cool. Goed weekend-xxx

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)