donderdag 1 mei 2014

meivakantie

Het is vakantie. En vandaag was het mooi weer. Schijnbaar was dit echt niet in heel Nederland zo! We hadden dus geluk :) Maar niet getreurd we hebben vandaag zoveel blaasbloemen uitgeblazen tijdens ons wandelingetje en wensen gedaan voor mooi weer voor iedereen! Hoera.


Natuurlijk hebben we ook gewenst dat we de volgende keer wel die 10.000 euro iedere maand winnen voor 30 jaar lang....... En gezondheid natuurlijk en liefde, wat kilootjes eraf. En Siem wilde graag alle skylanders voor op dat wii-ding...... zucht.

En ik wenste een grote bos bloemen voor op de tafel in de tuin....


Ik zat even niet op te letten en keek de andere kant op en toen tadaaaaaa! De foto van de mooie onkruidbloemen op de tafel ontbreekt nog even in dit geheel :)


's middags deden we nog een potje 'kamertje verhuren'. 
Brings back memories? 
 Over memories gesproken. Ik vond het idd een goed plan om iets met al het borduurgaren te doen (zie vorige post). We gingen naar de ikea om zo'n diepe fotolijst te halen en daar propte ik voorzichtig alles in.


Ik weet niet of het helemaal goed overkomt op de foto, maar ik ben er in ieder geval wel blij mee.
Ook was ik blij met het verlate verjaardagscadeau wat in nog van Trui/miss creatuurtje kreeg link. Deze vrolijke Sjaak de bungelrups. Ik ben ook even zo vrij om de foto van Trui te gebruiken :)


Das toch wel om vrolijk van te worden hè! Ook zo knap en netjes gemaakt en gehaakt :)

En dan tot slot van dit alles-wat-blogje wil ik ook nog even reclame maken voor Stins. In de categorie knap gemaakt namelijk! Ze heeft sinds vandaag haar eigen dawanda-winkeltje geopend. Klik hier. En zij maakt hele leuke dingen van wol en vilt. Allemaal even kijken! En om dit te vieren heeft ze nu ook een give away op haar blog.


 

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto met de blaasbloemen ( leuke benaming). Ik hoop voor jullie dat al jullie wensen mogen uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastische oplossing voor je borduurgaren, super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa, kamertje verhuren, wat was dat leuuuk! Wat een goed idee om dat garen in zo'n schilderijtje te doen. Dat schaapje en egeltje van Stins zijn zo schattig. Geniet van de vakantie, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht vandaag al, waar komen al die pluizen vandaan?? Maar van jou dus! Het vrolijkte de dag gelijk op, aangezien het hier met bakken uit den hemel kwam vallen.
    Wat is het schilderijtje supermooi geworden! Vast een briljant iemand die je op dat idee heeft gebracht ;-)
    Fijne vakantie en dat al jullie wensen mogen uitkomen en die van nature ons natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1. ik hoop dat je wensen uitkomen... met zo'n bos paardebloemen moet dat toch lukken?
    2. heerlijk zo'n bos fluitekruid op tafel, hier ook het geval!
    3. kamertje verhuur... da's echt lang geleden... zal het eens met de jongens doen!
    4. wat heb je dat mooi gedaan met het borduurgaren, ben er stil van...
    5. kadootjes zijn altijd leuk!
    6. tuurlijk kijk ik even bij Stins!
    7.... fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's van je "mannen" :-) en bloemen natuurlijk. heerlijke week dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's en de fotolijst... perfect! Al die draadjes net een kunstwerk.
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en de lijst... prachtig! Net een kunstwerk! Hoe langer je er naar kijkt hoe meer je ontdekt.
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat lijstje is gaaf zo, er valt zoveel in te zien, dat vind ik altijd leuk!
    Wat ik ook heel leuk en lief vind is dat je zomaar reclame voor me maakt, dankjewel daarvoor!
    Heel fijn weekend alvast, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne foto"s! Om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die foto's van de paardenbloemen....en al die mooie wensen hihi
    En wat een leuk lijstje, mooi gemaakt
    En dan niet te vergeten de rups hoe lief is die ;)
    En dan nog de reclame voor stins ik zag het in mijn overzicht al voorbij komen
    Super leuk...

    Fijne dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier was het gisteren ook zo'n super weer! Lekker genieten van de meivakantie he, heerlijk! De leuke foto van Siem zag ik al op fb voorbij komen, bracht een grote glimlach op mijn gezicht. Kamertje verhuren ken ik niet...?
    Geniet nog!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk hè pluisjes blazen en wat gaaf dat die geweldige rups nu bij jou woont! en ontzettend leuk zo al dat garen, leuk idee!!! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk he, pluisjes blazen. Ons manneke heeft dat ook helemaal ontdekt. Mooie foto's van je mannen. Geniet van je vakantie, dat doe ik nu lekker ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk is dat zo genieten met je kids in de vakantie...hier zijn ze al 17 en 19 en dan zien ze je 'niet meer hangen'voornamelijk,ha,ha,ha...ze gaan veelal hun eigen weg/gang samen met vriendje /vrienden.Grappig dat Sjakie de rups nu bij jou tussen 'het groen'kruipt...of moet ik zeggen door jou struikgewas ruist,ha,ha....Ja Stins...ik ken haar blog...leuk,leuk,leuk...dus ik ga snel eens in haar winkeltje loeren en naar haar give away kijken!


    lieve groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zalig toch zo lekker wandelen met z'n drieën, volgens mij hadden wij ook goed weer ;)...ja dat heb je als je in het zonnige zuiden woont hè :D.
    Wat een lieverds die mannen van je, zo'n boeketten zijn de mooiste en die trui ook al zo'n lieverd...vind het altijd zo knap dat soort prachtige haak creaties!
    Geniet van de vakantie! Dikke knuffels!
    Oh ja goed plan van dat lijstje, vind het echt wat voor bij jou! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker genieten van de vakantie meis .... en heel veel pluisjes blazen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig idee, die diepe fotolijst! Wiehie pluisbollen blazen, heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo grappig, ik heb Christian ook vastgelegd met een blaasbloem :-)
    Onweerstaanbaar zijn die toch hihi.
    Lekker even hè dat "niksen" in de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah, wat een fijne week voor jullie. Hier werden ook paardenbloemenpluizen geblazen toen de ketting erbij de middelste zoon afliep en zij zichzelf vermaakte toen ik probeerde de ketting er weer op te zetten, gelukkig kwam er een hele aardige nette meneer met het juiste gereedschap mij te hulp zodat het heel snel uit was met het geblaas pret, helaas ;) Mooi, dat schilderijtje zo! Een fijne week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat spelletje ken ik niet! Het ziet er wel leuk uit. En makkelijk!

    Mooie foto's allemaal. Je kunt zien dat je een mooie week had.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh dat heb je zoo mooi opgelost, in het kadertje! Prachtig! Hahaha... jullie hebben wel fijne wensen bij elkaar geblazen :-) Oww en gauw is gaan kijken bij Mirjam, ik loop zooooo achter, niet te doen! Leuk dat je reclame voor haar maakt!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)