vrijdag 9 mei 2014

vanallesjus



Even een overzichtje van wat van allesjes :)
Wow wat maakte ik een vreugdedansje toen ik zaterdag bij de kringloop deze gave Xala Lungo gieter zag staan voor 2 euro! Nu ben ik al eigenaar van zo'n belachelijk dure  enorme grote design koffiepot gieter (een gele). En nu tussen alle wasrekjes en wasmanden in stond die mooi te wezen voor 2 euro :) Ik heb parmantig ook nog even wat extra rondjes in de winkel gelopen in de hoop dat iemand hem/mij zou zien en zou denken 'shit die had ik willen hebben want die kosten normaal 25 euro'! Waahaa jammer joh deze is van mij!
Onderweg zag ik nog een gek berichtje op een snack papiertje... (en ach wie is dan gekker degene die dat doet of die er een foto van maakt :)
Ik had deze week ook behoefte om wat shirtjes en een trui te bestempelen. Met de stazon inkt blijft  het vrij goed zitten na het wassen. Een boomstammetje en wat retro koppies :)


Ik schreef in vorige post ook over Stinsplace die haar winkeltje had geopend bij DaWanda (klik). Ik vond de vilten slakjes die ik al ooit eens op haar blog had gezien zo leuk. Maar die waren niet te vinden in haar winkeltje! Het bleek een logistieke kwestie te zijn :) Ik herken het probleem wel. Je wilt graag zoveel mogelijk spulletjes kunnen versturen als brievenbus post om de verzendkosten voor je klant zo laag mogelijk te houden. Maar aan de andere kant wil je ook dat je spulletjes heel aankomen. Ik mocht testpersoon zijn en ontving deze super leuke slakjes helemaal onbeschadigd in de brievenbus :) Ik vind ze zo komisch met die ogen op die stokjes!! Test geslaagd :)




26 opmerkingen:

  1. wat een mazzelkip ben jij met die gieter zeg!
    En met de mooie slakjes natuurlijk ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gieter!!!!!!!!!!!!!! 2 euro????? Naaaaah wat een mega goede vondst joh! Kan me wel voorstellen dat je dan even door die kringloop loopt te pronken met je mooie buit. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joehoe for you! Ik heb hem in het mintgroen, staat al twee jaar buiten en is nog even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De slakjes zijn de MAX ! Coole gieter. Kende m niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yihaaaaaaaaaaaaaaa ik heb een beeld van een dansende Merula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi die slakjes, zo lief! En heel mooi om te zien, je stempelexperimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een BUIT! en die slakjes zijn geweldig, leuk stempelen op textiel hè?! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die gieter voor 2 euro, ben jaloers. Ik ga zo ook ff rondje kringlopen, maar verwacht niet zoiets moois tegen te komen! De slakjes zijn inderdaad erg grappig, goed dat ze onbeschadigd zijn aangekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een bofkont ben je, leuk toch zoiets spotten (en kopen) voor weinig geld. Ik hoop dat je hem de komende maanden vaker nodig zult hebben want met dit weer kan hij alleen maar mooi staan te wezen ;).
    Ennuh leuk dat je zo lekker aan de slag bent met stempels, have fun! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, zo'n vondst! Ik kom altijd met lege handen terug, mis denk ik het talent voor het spotten :-) En wat een gave stempels! Welke guts gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooh, geluksbips!!! Die zijn juist zo gaaf!
    Bedankt dat je zo'n goeie testpersoon was; ik ben ook heel blij met mijn ruil-poppetjes hoor!
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Net als jij maak ik foto's van de gekste dingen. Maar die foto's zijn juist zo leuk. En als je ze dan ook nog aan mede-bloggers kunt laten zien zit je helemaal goed toch? Ik vind de slakjes enig en zie ze liever dan de 'echte' bij mij in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, bofbips!! zit hier een beetje groen te wezen. niet dat ik ooit m'n tuin gieter, daar ben ik veel te lui voor. maar wat istie gaaf!! en nog bijna voor nop! leuk hoor, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is echt de beste vondst ooit! Joeheeeeeee voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er allemaal weer geweldig uit!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij geluksvogel! Haha, ik denk dan ook gelijk aan degene die dat 2 euro prijsstickertje erop heeft geplakt. Die vond 'm vast niet zo mooi en had geen idee van wat die gieters nieuw kosten.
    Ik vind de retro hoofdjes stempels echt geweldig! Leuk zo op kleding stempelen.
    Ja, het winkeltje van Stins heb ik ook ontdekt, ik ben helemaal weg van de gevilte muis in haar winkeltje (maar aan het opruimen, dus koop even helemaal niets...o-zo-verstandig...)
    Fijne week! xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha, ik zie je al lopen :-) De slakjes zijn super hé! Leuke manier om testpersoon te zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohw yessss, je hebt slakjes!!! Wat zijn ze leuk! Hoe heten ze ;-)
    Super dat het goed is gegaan! Soms moet je gewoon dingen uitproberen.
    En wat zijn je shirts gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeeee de gieter! 2 euro! Super zeg!
    En de stempelhoofdjes... errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ach wat een mooie stempels heb je gestempeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een bofkont ben jij met deze gieter te vinden. Ik ben jaloers, maar geniet en maar lekker van hoor.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bofferige koffiepot gieter jij ;))

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die gieter, wie brengt die toch naar de kringloop?! In elk geval heb jij er maar mooi mee geboft :-)
    Die slakjes zijn inderdaad schattig joh en wat heb je leuk zitten stempelen!
    Een heel fijn weekend, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)