vrijdag 19 december 2014

eindejaarsborrel

Zo het jaar is alweer bijna voorbij. Dit was dan op een paar weekjes na 2014. Ik moet toch wel even een beetje hard nadenken wat 2014 nou allemaal gebracht heeft. Geen ups en downs in ieder geval. We kabbelen gewoon door :) Ik zal van de week eens even de foto's erbij pakken om het geheugen wat op te frissen! Het was wel een jaar waarin ik en vele andere veel minder blog berichtjes hebben geschreven. Jammer maar ja zo gaat dat dan blijkbaar. De grote boosdoener is natuurlijk instagram :(
 En toch vind ik het bloggen wel nog steeds een heerlijke uitlaatklep en zou het niet willen missen. Ik waardeer jullie reacties altijd enorm, vind het altijd leuk om te lezen! En op mijn beurt vind ik het zo leuk om bij andere de berichtjes te lezen. De grappige, de mooie, de verdrietige, de inspirerende, alles! Jullie zijn stuk voor stuk allemaal zulke aardige, lieve en fijne mensen.
Zo dat moest even gezegd worden :)
En ach nu we toch een beetje op de cliché tour zijn. Hier komt tie, het kerstkaart-ding-berichtje:


******* Fijne kerstdagen en een mooi 2015! *******

(Ik kwam deze briljante foto op internet tegen en vond hem zoooo leuk :)

De poppenkastpoppen-koppen werden vandaag omgetoverd tot kerststukjes ala merulala. Een gezellige bezigheid op deze donkere regenachtige dag met zoonlief die vandaag een dagje thuis bleef omdat het kerstdiner van gisteravond op school er vannacht uitkwam..... tja. 







Nogmaals iedereen hele hele hele fijne feestdagen gewenst! 
En oja voor ik het vergeet de amarylis-kaarsvetbol doet het gewoon (zie vorig berichtje). De foto houden jullie nog te goed :)


15 opmerkingen:

  1. Hey Merula, ook ik wil het bloggen niet missen hoor! Dus blijf ook in 2015 gewoon berichtjes schrijven. Mijn blog heeft mij zoveel goeds gebracht, bijvoorbeeld dat ik jou heb leren kennen!
    Grappig de cactuskoppen, ehhhh....kerstkoppen :)
    Fijne kerstvakantie, ik hoop dat Siem snel opknapt!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast fijne feestdagen toegewenst !!
    En je koppen-plantpotjes, die blijven toch gewoon geweldig :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoehhhaaaa die kerstkaart! Wat is die leuk!!!! Hoop dat je in 2015 lekker doorgaat met blogjes schrijven hoor, veel te leuk. Minder leuk us natuurlijk dat het kerstdiner eruit kwam bij je zoontje. Ik wens jou en je gezin hele gezellige dagen toe en tot blogs in 2015 en misschien ook tot IG want dat moet ik ook maar eens aanmaken. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je originele kerstgroet. Ik moest twee keer kijken, voordat ik door had dat iemand die boom vasthield.
    Voor jou ook een mooi 2015 gewenst. Hopelijk blijft het eten er in.
    Instagram laat ik aan me voorbij gaan, ik ben geen goeie fotograaf en ik het liefst schrijf ik, en ik ben nog lang niet uitverteld :-)
    Ik hoop je hier volgend jaar weer in goede gezondheid terug te zien. En je hebt gelijk: er zijn oneindig veel lieve lezers en bloggers in blogland.

    Fijne Kerstdagen samen!
    Lieve groet
    Anita
    (Anita's dagboek)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn allemaal! EN geen hoogtes en laagtes is ook fijn, gewoon is nog het beste he! En ja, Instagram, je moet maar denken: nu zien we elkaar dubbel ;)

    Beste wensen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och die arme Siem! Hopelijk is hij inmiddels opgeknapt!
    Wat heb jij mooie benen joh! Poepsjeike schoenen ook!
    En je kerstpopkoppen zijn geweldig!
    Ik wens jou en je mannen ook een geweldig fijne dagen samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jan Klaassen en Katrien, hilarisch!! IG is leuk maar bloggen nog leuker. Ja het einde nadert van dit jaar...Voor mij een bewogen jaar wat dierenvriendjes en verdriet betreft en een uitbreiding wat mijn werk betreft...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou het bloggen ook niet willen missen en fijn dat er nog zoveel bloggers van het eerste uur zijn! Je leert mensen toch een beetje kennen door een kijkje in hun leven te krijgen. Laten we dat vooral voortzetten. Leuk de kerstkoppen, haha!! En bedankt voor je leuke brief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaah zag die gave kaart van je al op insta!Leuk je tot kerstomgetoverde poppenkastpotjes,zo sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kerstbakjes en jullie ook hele fijne dagen en een goed 2015.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook hele fijne kerstdagen and a HAPPY 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, wat een heerlijk Merula berichtje, daar ben ik gek op :-)!
    Je bent zelf ook een zeer gewaardeerd blogvriendinnetje hoor!
    Ik wens je alvast een briljantueus (woord van ventje) nieuwjaar, veel liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je goedgezind makende kerstkaart!
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, echt geweldig die poppenkastpoppen! Love it.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)