donderdag 8 januari 2015

back to normal

Zo donderdag 8 januari, alles weer back to normal. Feestdagen achter de rug, boom eruit, kind naar school en eerste werkweek voor mij ook weer achter de rug. Hoe gezellig zo'n vakantie ook is, vind ik het ondanks het vroege opstaan en gesjouw in de ochtend toch ook weer fijn om wat tijd voor mezelf te hebben. Ik krijg zo veel gedaan in een ochtendje als ik alleen ben! Na wat gestofzuig en het ophangen van de was had ik eindelijk tijd om foto's te maken van wat nieuwe producten voor in m'n winkeltje. 


De merulala hart broche die ik gemaakt heb met de lasersnijder. Een anatomisch hart wat je op je hart kunt dragen :)
Ook nog wat nieuwe mogelijkheden van de lego poppetjes die ik maak. Deze poppetjes worden gemaakt met giethars en siliconen malletjes. Als broche of  sleutelhanger o.i.d.


Zo dit waren de reclame boodschappen ;)

Nog even wat sneeuw foto's van de vakantie delen:


Het verplichte 'sneeuwengeltje' maken....


proberen om gooiende sneeuw en een prachtig zonnetje goed op de foto te krijgen....


En natuurlijk snoeihard de berg af op de slee! En het was druk in de duinen die sneeuw dag. We waren trouwens die middag erg lang bezig geweest om de auto sneeuw vrij te maken. Jeemig. Vervolgens nog een kras in de voorruit weten te maken met de trekker (zo'n ding om de ramen te wassen, leek me wel handig om de sneeuw van de auto te tjoepsen) Ik gaf natuurlijk eerst man de schuld die met de ijskrabber aan de slag was. Maar eh ahum het was mijn ding.... Excuus 
Nog nooit zoveel sleetjes bij elkaar gezien (wat zijn er trouwens veel verschillende soorten). Maar super leuk zo'n dagje sneeuw pret. Ik kijk nu naar buiten en het regent en dit blijft het geloof ik ook de hele dag doen.

Oja en tot slot even mijn goede vangst bij het tuincentrum. Ik was eigenlijk op zoek naar nog wat nieuwe mini cactusjes, maar die zijn al een paar weken op (of keuze uit 2 :( Toen zag ik dat ze wel de luchtplantjes verkochten. Ik schreef er al eerder ook over. Oj veel keus! 


 

Ik vind het zulke fascinerende dingen en word er gewoon erg blij van als ik er na kijk!


9 opmerkingen:

  1. Hihihi, die hart broche is echt een komische Merula uitvinding!
    Gaaf gemaakt ook nog.... ;-)
    Schitterende sneeuwpret foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohjah die luchtplantjes, geweldig he?
    Maar ze hebben toch wel iets vocht nodig soms?
    En mopper mopper wij hadden weer helemaal een sneeuw...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die luchtplantjes klinken erg interessant!
    Ik was vandaag nog in het tuincentrum bij de cactus afdeling.
    Daar stonden cactussen met roze, en cactussen met gele, stekels.
    Ik moest meteen aan jou denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie sneeuwengel, of was het een bengel :p hihihi.
    Echt wat voor jou zo'n zelfgemaakt hart, ziet er super uit en die legomannetjes die blijven super. Ik vond je kerstkaart ook super ook al zat er niks zelfgemaakts bij, gekkie! Vandaag keek ik nog met veel plezier naar je leuke poppetje die bij ons in de gang hangt in de dromenvanger. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heerlijk he die ME-time, die had ik ook wel gemist! Morgen weer :) Wat een mooie sneeuwfoto, die tweede! Heerlijk dat jullie zo hebben genoten van de sneeuw, hier was het echt maar een halve dag!
    Dochterlief heeft laatst al die hartkleppen moeten benoemen in een proefwerk. Kan Siem alvast oefenen met mama's broches. Leuk! Geniet van je plantjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar Merula! Behalve die mooie foto's, dat lukt mij niet, complimenten. En nu moet ik naar de CD-kast, "Bloedend Hart" van De Dijk opzoeken, ik weet niet hoe ik daar aan kom.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat worden vast ook hele leuke haardossen!! :-) Fijne sneeuwfoto's! Back to normal ... héérlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het ook heerlijk dat het leven weer normaal is. Ik vind het echt jammer dat ik die sneeuw gemist heb. Ik hoop dat er deze winter nog wat valt, al lijkt het er op dit moment niet op, met de 13 graden. Ik kom snel hartjes bij je kopen. Ik hoop dat je er nog 2 hebt. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook wel weer lekker he, dat back to normal. En je bent het jaar gelijk goed begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)